• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۲ نهاوند

  • کد خبر : 191907
  • 08 مرداد 1402 - 13:43
بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۲ نهاوند
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نماینده شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، جلسه‌ی کمیته‌ی برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور شهبازی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار نهاوند گفت: اعتبارات شهرستان نهاوند در سال جاری در قالب ۲۱۰ پروژه و برای ۴۱ دستگاه اجرایی ۱۵۸ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: از مجموع اعتبارات ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی، ۲۲ میلیارد از محل اعتبارات نفت، ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات متوازن و ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات نفت و گاز منطقه محروم است.

همچنین ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی جذب شده توسط نماینده به بهسازی روستاها اختصاص یافته است که با این شرایط مجموعه اعتبارات شورای برنامه ریزی و نماینده ۱۸۳ میلیارد تومان است.

فرماندار نهاوند گفت: سهم اعتبارات شهرستان به همراه سهم نماینده در مجلس شورای اسلامی بین ۲۴ فصل و ۶۵ برنامه در قالب ۲۱۰ پروژه بین ۴۱ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی در ادامه از مسئولان برای جذب اعتبارات درخواست پیگیری و تلاش کرد و اظهار داشت: اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

احمدوند عنوان کرد: اعتبارات امسال حدود ۴۰ درصد به علاوه ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات در اختیار نماینده افزایش یافته است.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: این اعتبارات نیاز به تقویت و پیگیری مدیران دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ها دارد و خواستار تلاش مدیران شهرستان برای جذب این ارقام شد.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191907
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۲ نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.