• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درپی ترور شهید فخری زاده

  • کد خبر : 94614
  • 09 آذر 1399 - 17:43
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درپی ترور شهید فخری زاده

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در پی ترور شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کرد. به گزارش عصر همدان، در پی ترور شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان به دست دشمنان اسلام و نظام و انقلاب، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بیانیه ای صادر کرد. متن […]

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در پی ترور شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش عصر همدان، در پی ترور شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان به دست دشمنان اسلام و نظام و انقلاب، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست جنایتکار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی و ایادی مزدور و تروریست آنها؛ با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

استاد بسیجی شهید دکتر محسن فخری زاده؛ در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید.

ایشان در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند که این شهادتها همت دانشمندان این مرز و بوم را دو چندان خواهد ساخت و ان شالله در آینده ای نه چندان دور شاهد خفت وذلت دشمنان اسلام خواهیم بود.

تجربه تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن و مخابره برخی از پیام های منفعلانه و سازشکارانه ی داخلی؛ وقاحت دشمن سفاک صهیونیستی را از حد گذرانده و آنها را به این تحلیل غلط رسانده که در برابرجنایت های آنها «ایران پاسخی نخواهد داد».

به همین دلیل در روز روشن و جلوی چشم رسانه های بین المللی، با وقاحت هرچه تمام، دانشمندان ما را تهدید به ترور می کنند.

اما دور نیست روزی که فرزندان خمینی کبیر، صفحه ی گیتی را از وجود منحوس این غده ی سرطانی پاک کنند.

بسیج اساتید استانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان شهادت مظلومانه این دانشمند برجسته را به محضر امام زمان و مقام معظم رهبری و عموم مردم ایران بالاخص به جامعه ی علمی کشور تبریک و تسلیت عرض می نماید و از مسئولان می خواهد عاملان و آمران این جنایت بزدلانه را هرچه سریع تر شناسایی کرده و به سزای اعمالشان برساند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94614
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درپی ترور شهید فخری زاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.