• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” اسدآباد بپیوندید

  • کد خبر : 124802
  • 24 مرداد 1400 - 8:55
به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” اسدآباد بپیوندید

در این روزهای سخت کرونایی، یکی از معروفات در جامعه اسلامی که باید رنگ و بوی دیگر به خود بگیرد، کمک و دستگیری از دیگران است، افتخار می‌کنیم منعکس کننده کمک‌های خیرخواهانه شما باشیم. به گزارش عصرهمدان؛ صدای پای محرم که بـه گوش می‌رسد، نذر و نیاز در میان امت مسلمان جلوه ای دیگر پیدا […]

در این روزهای سخت کرونایی، یکی از معروفات در جامعه اسلامی که باید رنگ و بوی دیگر به خود بگیرد، کمک و دستگیری از دیگران است، افتخار می‌کنیم منعکس کننده کمک‌های خیرخواهانه شما باشیم.

به گزارش عصرهمدان؛ صدای پای محرم که بـه گوش می‌رسد، نذر و نیاز در میان امت مسلمان جلوه ای دیگر پیدا می‌کند؛ چراکه مردم عشق و ارادتی خاص به نام‌آورترین سردار عالم سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) دارند.

حال که کمتر از دو سالی با شیوع ویروسی منحوس در کشور، بسیاری از کسب و کارها تعطیل و خانواده هایی در پس این تعطیلی و وجود اقتصاد نابسامان دچار مشکلات معیشتی شدند و البته شهر و دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی هم از این امر مستثنی نبوده و نیست، چه خوب که با الگوگیری از صاحب ماه محرم که پناه بی‌پناهان و دستگیر یتیمان و اسوه کامل خدمتگزاران بود، نذورات خود به سمت کمک به این اقشار آسیب دیده روانه کنیم.

اگر چه بعداز شیوع ویروس کرونا و دستور رهبر انقلاب برای کمک به آسیب دیدگان کرونا، رزمایش‌های زیادی با عنوان “کمک مؤمنانه” از سوی نهادهای مختلفی چون سپاه و بسیج انجام گرفت، اما امروز در سیره امام حسین(ع) خدمتگزاری حد و مرز ندارد و خدمت رسانی به اندازه معرفت هر کسی است که همچنان گفته اند: “گوهر معرفت آموز که با خود ببری که نصیب دگران است نصاب زر و سیم” نباید از این پرسودترین سرمایه غافل بمانیم.

و آنجا که امام حسین(ع) فرمود: نیاز مردم به شما از نعمت‌هاى خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید”، چه نعمتی بالاتر از اینکه امروز در ایامی که مزین به نام سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، هر مسجد در هر محله ای با نام بزرگ شهدای آن محله کمکی مؤمنانه را داشته و جزء یاران با وفای شهدای کربلا و سالار شهیدان باشد.

و یکی از معروفات که مورد تأکید امام حسین(ع) بوده و امروز در این روزهای سخت کرونایی می‌توان به آن اشاره کرد، کمک و دستگیری از دیگران است که پایگاه خبری عصر همدان افتخار دارد با راه اندازی پویشی به نیت ۷۲ شهید کربلا “۷۲ کمک مؤمنانه را نذر محرم” کند.

در این راستا این پایگاه خبری در صورت تمایل از اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه خیرین در مساجد و هیأتهای مذهبی برای الگوگیری و ترویج فرهنگ معروف مهم دستگیری از نیازمندان و الگویی در جامعه گزارش تهیه می کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124802
  • دیدگاه‌ها برای به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” اسدآباد بپیوندید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.