• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

به ساختمان های ناایمن همدان اخطار داده شده/ از رسانه ای کردن معذوریم

  • کد خبر : 153934
  • 09 خرداد 1401 - 12:39
به ساختمان های ناایمن همدان اخطار داده شده/ از رسانه ای کردن معذوریم

در شهر همدان مانند بسیاری از مناطق کشور ساختمان های تجاری و مسکونی نا ایمنی وجود دارد که یا نتوانسته اند پایان کار دریافت کنند یا مالکین به دلایلی از این کار سر باز می زنند. در این زمینه معاون پیشگیری آتش نشانی شهرستان همدان گفت: لیست ساختمان های نا ایمن همدان را در اختیار […]

در شهر همدان مانند بسیاری از مناطق کشور ساختمان های تجاری و مسکونی نا ایمنی وجود دارد که یا نتوانسته اند پایان کار دریافت کنند یا مالکین به دلایلی از این کار سر باز می زنند. در این زمینه معاون پیشگیری آتش نشانی شهرستان همدان گفت: لیست ساختمان های نا ایمن همدان را در اختیار داریم که به آنها اخطار داده شده تا در جهت رفع آن برآیند؛ اما معرفی ساختمان های ناایمن باعث کاهش اعتبار ریالی آنها می شود.

به گزارش عصر همدان؛  در شهر همدان مانند بسیاری از مناطق کشور ساختمان های تجاری و مسکونی نا ایمنی وجود دارد که یا نتوانسته اند پایان کار دریافت کنند یا مالکین به دلایلی از این کار سر باز می زنند.

در این زمینه تهراندوست، مسئول واحد پیشگیری آتش نشانی شهرستان همدان درگفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: لیست ساختمان های نا ایمن همدان را در اختیار داریم که به آنها اخطار داده شده تا در جهت رفع آن برآیند.

وی افزود: معرفی ساختمان های ناایمن در این شرایط به صلاح نیست و جو ناامنی را در سطح جامعه ایجاد می کند.
تهراندوست یکی دیگر از عوامل ندادن لیست را از بین رفتن یا کاهش ارزش ریالی این ساختمان ها عنوان کرد و گفت: معرفی ساختمان های ناایمن باعث کاهش اعتبار ریالی آنها می شود.
به گزارش عصرهمدان؛ لیست ساختمان های نا ایمن همدان، در حالی مشخص نبوده و مسئولین مربوطه اعلام لیست را امنیتی و باعث ایجاد ناامنی در شهر اعلام می کند، که در تهران صبح امروز اسامی ۱۲۰ ساختمان نا ایمن در رسانه ها منتشر شد.
امیدواریم جان مردم بر ارزش ریالی املاک تقدم داشته باشد و با معرفی این ساختمان ها هشداری داده شود که بتوانند در جهت رفع نواقص تلاش کنند.
انتهای پیام/ آ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153934
  • دیدگاه‌ها برای به ساختمان های ناایمن همدان اخطار داده شده/ از رسانه ای کردن معذوریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.