• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

بهره مندی همه روستاهای نهاوند از اینترنت تا پایان سال

  • کد خبر : 83243
  • 19 شهریور 1399 - 10:51
بهره مندی همه روستاهای نهاوند از اینترنت تا پایان سال

علیرضا شهبازی گفت: با قول وزیر ارتباطات همه روستاهای نهاوند تا پایان سال تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این دیدار کمبودها و مشکلات شهرستان در حوزه ی […]

علیرضا شهبازی گفت: با قول وزیر ارتباطات همه روستاهای نهاوند تا پایان سال تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این دیدار کمبودها و مشکلات شهرستان در حوزه ی مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات با آذری جهرمی بررسی شد.

وی اظهار داشت: مشکلات اینترنت همراه و تلفن ثابت روستاهای بخش های، گیان، خزل، زرین دشت و بخش مرکزی، تقویت اینترنت خطوط تلفن ثابت برخی روستاها و بازسازی کابل های ارتباطی که مورد سرقت سنواتی قرار گرفته از جمله مشکلات مطرح شهرستان نهاوند با وزیر ارتباطات بود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: تامین و نصب دستگاه “میکرو” جهت تقویت آنتن دهی بیمارستان شهید قدوسی و برخورداری اینترنت تلفن ثابت در کوی امام سجاد شهر نهاوند از دیگر مشکلات حوزه ارتباطات نهاوند بود که به وزیر اعلام شد.

شهبازی گفت: در این دیدار وزیر ارتباطات قول مساعد داد تا کمبودها و مشکلات مخابراتی نهاوند به زودی مرتفع شود و تمام روستاهای شهرستان نهاوند تا پایان سال جاری تحت پوشش اینترنت قرار گیرند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83243
  • دیدگاه‌ها برای بهره مندی همه روستاهای نهاوند از اینترنت تا پایان سال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.