• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

بهره‌برادری از آبیاری مدل قرقره ای در سطح ۴۰ هکتار از مزارع اسدآباد

  • کد خبر : 16477
  • 02 شهریور 1398 - 9:14
بهره‌برادری از آبیاری مدل قرقره ای در سطح ۴۰ هکتار از مزارع اسدآباد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از بهره برادری۷ پروژه در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: از جمله این طرح ها آبیاری از نوع قره‌قره ای در سطح ۴۰ هکتار از مزارع این شهرستان است.   سقراط بیرنگ در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار […]

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از بهره برادری۷ پروژه در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: از جمله این طرح ها آبیاری از نوع قره‌قره ای در سطح ۴۰ هکتار از مزارع این شهرستان است.

 

سقراط بیرنگ در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت ۷ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی به بهره برادری می‌رسد.

وی گفت: این پروژه ها شامل ۴ پروژه در بخش آب و خاک، ۲ پروژه در بخش تولیدات دامی و یک پروژه تولیدات گیاهی است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال صرف شده که با بهره‌برادری از این پروژه ها برای ۵۱ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش آب و خاک ۴ پروژه آبیاری تحت فشار از نوع آبیاری قره‌قره ای به بهره‌برادری می‌رسد، افزود: این نوع آبیاری در استان برای اولین بار انجام می‌شود که قرار است در سطح ۴۰ هکتار از اراضی اجرا شود.

بیرنگ گفت: در بخش تولیدات دامی نیز دو واحد شرکت دام گستر با ظرفیت ۷۵ رأس گاو شیری در روستای پیریوسف مجددا” راه اندازی می‌شود و شرکت چشمه صفا در روستا حسام آباد با ظرفیت ۳۰ رأس دام آغاز به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: در بخش تولیدات گیاهی نیز احداث یک واحد گلخانه در مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع را داریم که برای ۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16477
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری از آبیاری مدل قرقره ای در سطح ۴۰ هکتار از مزارع اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.