• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
در دومین روز هفته دولت با حضور استاندارد همدان انجام شد؛

بهره‌برادری و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه در اسدآباد

  • کد خبر : 194939
  • 04 شهریور 1402 - 9:59
بهره‌برادری و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه در اسدآباد
به مناسبت هفته دولت و در دومین روز از این هفته، با حضور استاندارد همدان چهار پروژه در حوزه‌های کشاورزی و بنیاد مسکن به افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

به گزارش عصر همدان؛ در دومین روز از هفته دولت، استاندارد همدان برای افتتاح و آغاز عمملیات اجرایی چند پروژه به شهرستان اسدآباد سفر کرد. در این سفر که با تأخیر دو و نیم ساعته همراه بود، و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند، یک واحد پرورش شتر مرغ ۴۰۰ قطعه‌ای در روستای وندآاباد، بهسازی روستای آهوتپه به نمایندگی از ۱۸ روستا افتتاح و عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن هزار واحدی در شهرک سیداحمد و یک واحد منزل مسکونی در روستای آهوتپه به نمایندگی از ۱۰۶ واحد آغاز شود.

در حاشیه این پروژه‌ها استاندارد همدان در جمع خبرنگاران گفت: یک واحد طیور با پرورش شترمرغ ۴۰۰ قطعه‌ای به افتتاح رسیدکه با افتتاح این واحد، ۱۸ هزار تن گوشت شترمرغ توئلید خواهد شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این واحد با کمک دولت و ورود بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات از سوی صدندوق کارآ،رینی امید انجام شد. وی دومین پروژه در در هفته دولت در شهرستان اسدآباد را نهضت ملی مسکن خواند و گفت: این طرح یکی از خواسته‌ها و مطالبات چندین ساله مردم است که زمینی کلنگ زنی و به صورت گروه ساخت احداث خواهد شد.

استاندارد همدان بهره‌برادری از دو پروژه در روستای آهوتپه را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۰۶ واحد مسکن و بهسازی و آسفالت روستایی توسط بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194939
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.