• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
5
امام‌جمعه نهاوند:

بصیرت مردم دروغ‌های رسانه‌های ضدانقلاب را مشخص کرد

  • کد خبر : 203833
  • 20 آبان 1402 - 8:41
بصیرت مردم دروغ‌های رسانه‌های ضدانقلاب را مشخص کرد
امام‌جمعه شهرستان نهاوند گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و مجازی سعی در ناامیدی مردم‌دارند که بصیرت مثال‌زدنی مردم نقشه‌های آن‌ها را برملا کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر توطئه و نقشه‌ای را که می‌توانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند را اجرا کردند.

وی ادامه داد: ابتدا صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند و به جان انقلاب انداختند و سپس گروهک‌ها را مسلح کردند و سپس تحریم و تهدید و فتنه‌ها را به راه انداختند تا جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان منافقان را پشتیبانی کردند و داعش را هم تجهیز کردند تا کار انقلاب را یکسره کنند وقتی دیدند شکست خوردند به بهانه‌های مختلف در کشور ایجاد اغتشاش و ناامنی کردند.

وی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته دشمنان با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای و با داشتن هزاران شبکه علیه کشور اقدام کردند و می‌خواستند مردم را گمراه کنند.

مغیثی اظهار داشت: در آن ایام دروغ‌های بسیاری بر ضدانقلاب اسلامی منتشر می‌کردند و ۲۴ ساعته مشغول پمپاژ اخبار منفی و دروغ‌پردازی بودند.

وی بیان کرد: هزاران دروغ کوچک و بزرگ در آن ایام در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای منتشر می‌شد که واقعاً دروغ بودند ولی آن‌ها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی جای راست و دروغ را تغییر می‌دادند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی باوجود هزاران دروغ منتشرشده ولی بازهم خوش درخشیدند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی بیان داشت: مردم نشان دادند با دشمنان انقلاب اسلامی بدون مماشات برخورد و مقابله می‌کنند و همانند سال‌های گذشته بازهم دشمنان را دررسیدن به نقشه‌های شومشان ناامید می‌کنند.

مغیثی افزود: همه جبهه کفر و نفاق در ایام اغتشاشات در یک‌طرف بودند و هماهنگ باهم کار می‌کردند و رسانه‌های ضدانقلاب در اختیار آن‌ها بود ولی قدرت مردم ایران اسلامی را دسته کم گرفته بودند.

وی بیان داشت: مردم در برهه‌های حساس به‌خوبی دشمن را می‌شناسند و می‌دانند که دشمن اصلی ملت ایران همواره آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش هستند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها در رأس دشمنان ملت ایران اسلامی همواره در حال توطئه و طراحی نقشه‌های شوم هستند و باید ما نیز همواره هوشیار باشیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203833
  • دیدگاه‌ها برای بصیرت مردم دروغ‌های رسانه‌های ضدانقلاب را مشخص کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.