• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
0

بسیج دانشجویی در پی زیر سوال بردن حرمت دانشجویان و پخش صوت خوانندگان معاند بیانیه صادر کرد

  • کد خبر : 36964
  • 21 آذر 1398 - 18:28
بسیج دانشجویی در پی زیر سوال بردن حرمت دانشجویان و پخش صوت خوانندگان معاند بیانیه صادر کرد

شورای هماهنگی دفاتر بسیج دانشجویی پیام نور استان همدان در پی زیر سوال بردن حرمت دانشجویان و پخش صوت خوانندگان معاند در مراسم روز دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند بیانیه ای صادر کرد. به گزارش عصر همدان، در این بیانیه آمده است: همانا تاریخ گواه است که نام گذاری ۱۶ آذر به روز دانشجو […]

شورای هماهنگی دفاتر بسیج دانشجویی پیام نور استان همدان در پی زیر سوال بردن حرمت دانشجویان و پخش صوت خوانندگان معاند در مراسم روز دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش عصر همدان، در این بیانیه آمده است: همانا تاریخ گواه است که نام گذاری ۱۶ آذر به روز دانشجو ناظر به جانفشانی دانشجویان حق طلب ، مطالبه گر ، عدالت خواه ،استکبار ستیز و آزادی خواه است .
روز دانشجو نماد آرمانخواهی جنبش دانشجویی است و نشان مسئولیت پذیری و دغدغه مندی دانشجویان نسبت به وضعیت جامعه و مردم است .
و حال در سالهای اخیر ، سیاست دولتمردان و مجریان و مقصران اصلی وضعیت اقتصادی کنونی کشور این است ، که به جای پاسخگویی به مطالبات برحق مردمی و پاسخگویی به وضعیت معیشتی ایجاد شده برای کارگران ، بازنشستگان ، کارمندان ، کشاورزان و اقشار مختلف ، عموم جامعه را به دوگانگی های غلط فرهنگی بکشانند و از زیر بار مسئولیت هایشان زیرکانه فرار کنند .
چنانچه مشخص است مسئولین به جای پاسخگویی به افزایش تصاعدی قیمت کالا های اساسی ، عملیات ضربتی افزایش قیمت بنزین در بدترین زمان ممکن ، وضعیت نامناسب اشتغال جوانان ، افزایش چند برابری کالاهای مصرفی روزمره ، و منوط نمودن حل همه مشکلان به مذاکره به جای اتکا به ظرفیت جوانان و مدیریت جهادی ، اذهان عمومی را مشغول موضوعاتی مانند حضور زنان در ورزشگاه ، دختر آبی ، برگزاری فلان کنسرت و … می نمایند.
همانطور که آقای رئیس جمهور چند سالی است از حضور در دانشگاه ها در ایام ۱۶ آذر و پاسخگویی به مطالبات دانشجویان طفره میروند و امسال نیز که با شدید ترین تدابیر امنیتی به دانشگاه فرهنگیان پناه برده اند ، اجازه انتشار هیچ صوت و تصویری از مطالبات دانشجویی را نداده اند .
و همین سیاست در اکثر دانشگاه ها پیگیری شده و مسئولین از پاسخ دادن به مطالبات به حق دانشجویان فرار میکنند ، کما اینکه امروز ریاست دانشگاه پیام نور استان هم از همین سیاست بهره برده و برای اینکه دانشجویان از وضعیت ارائه خدمات دانشجویی ، هزینه بالای شهریه ، نبود سرویس اتوبوس ، نبود امکانات ورزشی مناسب ، نبود سیستم گرمایش کلاس ها در فلان واحد پیام نور و سایر مشکلات دانشگاه ها سراغی نگیرند ، به جای حمایت از برگزاری و حضور در جلسات پرسش و پاسخ و تریبون آزاد دانشجویی با حضور در مراسم سبک و کم محتوای جشن دانشجویی که صوتی از خوانندگان معاند درآن پخش میشود باعث فراموش شدن هویت مطالبه گرانه دانشجویی است .
جناب آقای دکتر صفایی ، دیگر دانشجویان فریب این بازی های سیاسی را نخواهند خورد .
امروز ناکارآمدی ریزه خواران این سیاست ها در دانشگاه پیام نور استان مشخص گردیده است و همانطور که مستحضرید عوامل اجرایی برنامه روز دانشجو در دانشگاه پیام نور نهاوند در روزی که عموم مردم نهاوند داغدار رحلت عالم ربانی و استاد اخلاقشان بودند اقدام به اجرای مسابقه موسیقی از خوانندگان معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده اند که در کمال تعجب همگان ، شخص شما که از حاضران جلسه بوده اید از محتوای آن اظهار بی اطلاعی کرده اید ، که البته جای تامل بسیار دارد .
و همچنین جنابعالی در مصاحبه خود گفته اید چنین چیزی اتفاق نیفتاده است ، که البته این سیاست در قاموس سیاستمداران دولتی در موضوع افزایش قیمت سوخت هم به وضوح قابل مشاهده بوده ، چنانچه ریاست دولت از افزایش قیمت سوخت در روز موعود اظهار بی اطلاعی میکند .
قطعا این حربه روشی است قدیمی و البته سوخته در جهت تطهیر خودتان از اشتباهات ، که قطعا دانشجویان فهیم دانشگاه هم فریب آن را نخواهند خورد.
جناب دکتر صفایی ، حال سوال آنجاست زمانی که این اتفاق در حال رخ دادن بود چرا جلسه را ترک ننموده و به مسئولین امر دستور به جمع آوری موسیقی را نداده اید . جناب آقای دکتر صفایی آیا بهتر نیست بجای بی اخلاقی و اظهار بی اطلاعی و فرافکنی و مقصر خواندن نهاد های انقلابی ، مسئولیت اشتباهتان را پذیرفته و از عموم دانشجویان عذر خواهی نمایید ؟
لازم به ذکر است هر دانشجو عاقل و بینایی با دیدن پوستر برنامه متوجه برگزاری برنامه توسط خود دانشگاه میشود و این اقدام شما در خصوص مقصر شناختن بسیج دانشجویی ، از جنابعالی که خود مدعی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل هستید و خود را بسیجی میخوانید باعث تاسف است که باید بررسی شود که جنابعالی یا تفکر بسیج و بسیجی گری را نشناخته اید یا سیاست لیبرالی بعضی کارگزاران ملت بر شما تاثیر گذاشته است .
اما همچنان امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به انتشار دعوت نامه ای که مدعی هستید بسیج دانشجویی برای حضور شما در دانشگاه پیام نور نهاوند فرستاده است را منتشر نمایید .
توصیه اکید ما به جنابعالی این است که به جای فضا سازی رسانه ای و بهانه تراشی ، فیلم های برنامه مذکور را در اختیار معتمدین قرار دهید تا آنان قضاوت کنند مقصر کیست و البته از انتشار آن در فضای عمومی خودداری نمایید که خود مزوج منکر خواهید بود .

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36964
  • دیدگاه‌ها برای بسیج دانشجویی در پی زیر سوال بردن حرمت دانشجویان و پخش صوت خوانندگان معاند بیانیه صادر کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.