• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت ارزش های نظام و انقلاب است

  • کد خبر : 85021
  • 31 شهریور 1399 - 13:41
گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت ارزش های نظام و انقلاب است

حجت الاسلام محمد جمشیدی بزگزاری هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام دانست و گفت: اینکه کار برای انقلاب و شهدا باید با اعتقاد قلبی باشد گفت: کار برای انقلاب همچون بزرگداشت هفته دفاع مقدس هیچ موقع با کار اداری و چارت سازمانی پیوند نخواهد خورد، بلکه باید با اعتقاد قلبی و دلی سرشار از […]

حجت الاسلام محمد جمشیدی بزگزاری هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام دانست و گفت: اینکه کار برای انقلاب و شهدا باید با اعتقاد قلبی باشد گفت: کار برای انقلاب همچون بزرگداشت هفته دفاع مقدس هیچ موقع با کار اداری و چارت سازمانی پیوند نخواهد خورد، بلکه باید با اعتقاد قلبی و دلی سرشار از ایمان و انگیزه صورت گیرد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.

حجت الاسلام محمد جمشیدی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران متأثر و الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست و خون‌های پاک شهیدان انقلاب اسلامی ریشه در کربلای حسینی و قیام عاشورا دارد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس آینه عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام در دشت کربلا بود، رزمندگان اسلام فرهنگ عاشورایی را به معنای واقعی آن در جبهه های حق علیه باطل به تصویر کشیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در ادامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم، هفته دفاع مقدس درسهایی عبرت آموز و نهفته در دل خود دارد که متاسفانه در جامعه امروز بکار گرفته نمیشود.

جمشیدی گفت: تمام افرادی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند باید در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

وی اظهار داشت: امسال که در شرایط کرونا از برگزاری برنامه های جمعی محروم هستیم ، برنامه های چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید با محوریت ترویجی و تبلیغی برگزار شود.

حجت الاسلام جمشیدی با تاکید بر اینکه کار برای انقلاب و شهدا باید با اعتقاد قلبی باشد گفت: ما کارگزاران نظام به عنوان سربازان این انقلاب اگر در کار خود کوتاهی کنیم در آخرت جوابگوی شهدا و ایثارگران نخواهیم بود، کار برای انقلاب همچون بزرگداشت هفته دفاع مقدس هیچ موقع با کار اداری و چارت سازمانی پیوند نخواهد خورد، بلکه باید با اعتقاد قلبی و دلی سرشار از ایمان و انگیزه صورت گیرد و این از آموزه های دفاع مقدس است، لذا ما به عنوان سرباز این انقلاب در کنار دیگر دستگاه های اجرایی باید در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای قدر شناسی از آنانی است که بیشترین سهم را در تکوین ارزش های انقلاب و دوران مبارزه و مقاومت ملت ایران داشته اند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: این انقلاب با پرچم حسینی و قیام عاشورا گره خورده و به یقین به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه خواهد رسید و ما هم در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85021
  • دیدگاه‌ها برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت ارزش های نظام و انقلاب است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.