• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

برگزار دوره داوری درجه ۲ و ۳ کشوری فدراسیون ووشو در ملایر

  • کد خبر : 107804
  • 05 فروردین 1400 - 10:37
برگزار دوره داوری درجه ۲ و ۳ کشوری فدراسیون ووشو در ملایر

محمد شاهسوند گفت: کلاس‌های داوری درجه ۲ و ۳ ووشو در دو بخش ‌ساندا و تالو به صورت آنلاین و با حضور مدرسان بین المللی و ناظر رسمی فدراسیون ووشو برگزار شد. محمد شاهسوند، رئیس سبک خواچوان ووشو استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به همت خواچوان ووشو استان همدان کلاس‌های […]

محمد شاهسوند گفت: کلاس‌های داوری درجه ۲ و ۳ ووشو در دو بخش ‌ساندا و تالو به صورت آنلاین و با حضور مدرسان بین المللی و ناظر رسمی فدراسیون ووشو برگزار شد.

محمد شاهسوند، رئیس سبک خواچوان ووشو استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به همت خواچوان ووشو استان همدان کلاس‌های داوری درجه ۲ و ۳ ووشو در ملایر و به صورت آنلاین برگزار شد.

وی افزود: این دوره در دو بخش ‌ساندا و تالو به با حضور مدرسان بین المللی و ناظر رسمی فدراسیون ووشو در روزهای پایانی سال ۹۹ و در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رئیس سبک خواچوان ووشو استان همدان با ااره به حضور ۴۱ نفر در این دوره آنلاین تصریح کردد: ۱۴ نفر در بخش تالو و ۲۷ نفر در بخش ساندا در این دوره آنلاسن حضور داشتند و در این دوره یک نفر از اتباع خارجی و ۲ نفر از ایرانیان تابع کشور ترکیه حاضر بودند.

وی بیان کرد: اساتید برجسته بین المللی کشورمان آقای سعید حیدری(رئیس خواچوان ووشو کشور) مدرس و داور بین المللی تالو و آقای مسعود یوسف زاده مدرس و داور بین المللی ساندا و ناظرین فدراسیون ووشو خانم ها سرلک و نظری در این دوره حضور داشتند.

شاهسوند بیان کرد: در این دوره ۱۶ نفر از ورزشکاران و داوران ملایری حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107804
  • دیدگاه‌ها برای برگزار دوره داوری درجه ۲ و ۳ کشوری فدراسیون ووشو در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.