• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

برگزاری ۳۵ برنامه برای پاسداشت مقام معلم در منطقه جوکار/ جوکار بزرگ‌ترین منطقه آموزش‌وپرورش استان همدان است

  • کد خبر : 183125
  • 13 اردیبهشت 1402 - 19:36
برگزاری ۳۵ برنامه برای پاسداشت مقام معلم در منطقه جوکار/ جوکار بزرگ‌ترین منطقه آموزش‌وپرورش استان همدان است

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار گفت: ۳۵ برنامه مختلف هم‌زمان با هفته معلم در منطقه جوکار برنامه‌ریزی‌شده است که سعی شده برنامه‌های اجرایی این هفته با نوآوری همراه باشد. به گزارش عصرهمدان؛ مهدی رضایی، مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه معلم اظهار کرد: باتوجه‌به نقش و جایگاه تعلیم‌وتربیت، اولین اولویت در […]

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار گفت: ۳۵ برنامه مختلف هم‌زمان با هفته معلم در منطقه جوکار برنامه‌ریزی‌شده است که سعی شده برنامه‌های اجرایی این هفته با نوآوری همراه باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ مهدی رضایی، مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه معلم اظهار کرد: باتوجه‌به نقش و جایگاه تعلیم‌وتربیت، اولین اولویت در کشور باید آموزش‌وپرورش است

وی با اشاره به تصویب طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در دولت سیزدهم بیان کرد: در دولت‌های مختلف توجهی ویژه‌ای به آموزش‌وپرورش نشده است و پس از دوازده سال در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی اجرا شد و هر چند ایراداتی داشت؛ اما اقداماتی برای بهبود آن انجام شده است.

رضایی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در منطقه جوکار تصریح کرد: امسال باتوجه‌به تأکیدات اداره کل در همه مناطق و شهرستان‌های استان برنامه‌های ویژه‌ای برای پاسداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگ‌های زندگی همه ما نقش یک‌فرهنگی به‌خوبی دیده می‌شود، تصریح کرد: منطقه جوکار ملایر با هشت هزار دانش‌آموز و هفتصد فرهنگی بزرگ‌ترین منطقه آموزش‌وپرورش استان است که حتی از برخی از شهرستان‌ها نیز تعداد دانش‌آموزان بیشتری دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار مسائل مالی را از جمله مهم‌ترین مشکلات این بخش دانست و تصریح کرد: منطقه آموزش‌وپرورش جوکار منابع درآمدی کمی دارد؛ اما سعی شده نقایص در بخش‌های مختلف برطرف شود.

وی بیان کرد: امسال برنامه‌های هفته معلم به‌گونه‌ای است که شور و نشاط در تجلیل و پاسداشت از فرهنگیان داشته باشیم و مؤثر و شورآفرین بودن از اهداف اصلی در برگزاری برنامه‌های این هفته است.

رضایی با اشاره به همراهی مسئولین، بخشدار و امام‌جمعه بخش جوکار در برگزاری برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام صورت‌گرفته موج پاسداشت خوبی در منطقه شکل‌گرفته است.

وی دانش‌آموز محور کردن برنامه‌های هفته معلم را از دیگر اهداف عنوان کرد و گفت: در برنامه‌های امسال سعی شده بزرگان منطقه در بحث پاسداشت وارد شده و از معلمان سال‌های گذشته خود تقدیر کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار گفت: در نخستین روز از هفته معلم مدارس برای تکریم و تجلیل و پاسداشت و سرودها و برنامه‌های مختلف در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی عمومی‌سازی پاسداشت را از دیگر اهداف برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد و افزود: تجلیل از تمامی فرهنگیان، فرهنگیان بازنشسته، نواختن زنگ سپاس معلم، غبارروبی مزار شهدای گمنام، پیاده‌روی فرهنگیان و دانش‌آموزان، دیدار با دو خانواده شهید فرهنگی و گشایش نمایشگاه هفته مشاغل از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در منطقه جوکار است.

رضایی تجلیل از صد نفر از همکاران وزارتی، برگزاری مسابقات ورزشی، دو مسابقه کتاب‌خوانی، اجرای سرود سپاس معلم در تمامی مدارس، پیاده‌روی فرهنگی دانش‌آموزی در هجده مدرسه و نام‌گذاری دوازده کلاس به نام شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را از دیگر برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های هفته معلم در ۸۲ مدرسه منطقه جوکار اجرایی می‌شود، تصریح کرد: دو تجمع فرهنگیان منطقه برگزار شده و ۳۵۰ همکار در جوکار و ۳۵۰ نفر در ازندریان در دو روز در مراسم جشن روز معلم تجلیل می‌شوند.

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه جوکار با بیان اینکه در مجموع ۳۵ برنامه مختلف هم‌زمان با هفته معلم در منطقه جوکار برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: سعی شده برنامه‌های اجرایی این هفته با نوآوری همراه باشد.

وی به مشکلات آموزش‌وپرورش جوکار اشاره کرد و گفت: دو مدرسه در این منطقه دارای کد تخریب هستند و کمبود فرهنگیان از مشکلات مهم این بخش است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا کنون مشکل‌آفرین نبوده است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183125
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۳۵ برنامه برای پاسداشت مقام معلم در منطقه جوکار/ جوکار بزرگ‌ترین منطقه آموزش‌وپرورش استان همدان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.