• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین با میزبانی شهرستان بهار

  • کد خبر : 163892
  • 09 شهریور 1401 - 8:17
برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین با میزبانی شهرستان بهار

جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان که با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان که با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در سالن جلسات […]

جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان که با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان که با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد؛ فرماندار بهار در این جلسه اظهار کرد: در سال جاری ۱۰ ایستگاه صلواتی، به همت ستاد عتبات عالیات شهرستان بهار و با پشتیبانی مردمی و خیرین در شهرستان دایر خواهد شد و ایستگاههای صلواتی در مسیر رفت و برگشت و کربلای معلی به زائران حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

روح اله نباتی گفت: ایستگاه صلواتی آیت الله بهاری در میدان بهار (پلیس راه سابق)، دایر خواهد شد که با همکاری خیرین و اهالی بهار و روستای حسام آباد پذیرای زائران حسینی است

وی اضافه کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین به صورت استانی و با محوریت و میزبانی شهرستان بهار، در روز اربعین برگزار می‌شود و پیاده روی از روستای آبرومند تا گردنه ی اسدآباد ادامه خواهد داشت و در پایان مسیر زیارت اربعین قرائت می شود.

وی تصریح کرد: در پی ناآرامی ها در عراق، هم اکنون مرزهای کشور عراق بسته است و وضعیت امنیتی در عراق بسیار مهم است که امیدواریم به وضعیت پایدار برسد و با توجه به شرایط بحرانی آب در مرکز استان، احتمال تردد زائران از مسیر جاده گردشگری بیشتر است و شهرستان بهار باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را داشته باشد که به این منظور مخازن آب پلی اتیلن در کنار ایستگاه های صلواتی نیز مستقر و برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود ۲.۵ میلیون زائر از مسیر شهرستان بهار تردد کنند؛ اظهار داشت: تامین آب شرب در ایستگاه های صلواتی شهرستان ضروری است و برای این منظور، مخازن آب پلی اتیلن در کنار ایستگاه های صلواتی مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=163892
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین با میزبانی شهرستان بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.