• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نونهالان ملایر در پیک پنجم کرونا

  • کد خبر : 122537
  • 04 مرداد 1400 - 11:19
برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نونهالان ملایر در پیک پنجم کرونا

در حالی که شهرستان ملایر در روزهای قرمز پیک پنجم کرونا را به سر می برد روابط عمومی هیئت کشتی همدان از برگزاری مسابقات نونهالان انتخابی ملایر خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ از هفته گذشته وضعیت شهرستان ملایر به رنگ قرمز کرونایی درآمد و در روزهای اخیر بنا بر اعلام مسئولین آمار افراد بستری […]

در حالی که شهرستان ملایر در روزهای قرمز پیک پنجم کرونا را به سر می برد روابط عمومی هیئت کشتی همدان از برگزاری مسابقات نونهالان انتخابی ملایر خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ از هفته گذشته وضعیت شهرستان ملایر به رنگ قرمز کرونایی درآمد و در روزهای اخیر بنا بر اعلام مسئولین آمار افراد بستری هر روز رو به افزایش است.

از روز جمعه نیز بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان همدان کلیه فعالیت های ورزشی در سالن های سربسته ممنوع اعلام شد.

در روزهایی که برگزاری تجمع در فضای بسته ممنوع اعلام شده و بسیاری از سالن های ورزشی تعطیل است هیئت کشتی همدان از برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان در ملایر خبر داد.

متن خبر هیئت کشتی همدان به شرح زیر است:

چراغ اول را شهر المپیکی استان در میدان معرکه کرونا روشن کرد

بعد از صحبت‌های دکتر دبیر و دکتر یاری رئیس هیئت کشتی استان مسابقات انتخابی نونهالان شهرستان ملایر برگزار می‌گردد.

مسعود مومنی رئیس هیئت کشتی شهرستان ملایر در گفتگو با روابط عمومی هیئت کشتی استان همدان خبر از برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان شهرستان ملایر داد و گفت: با هماهنگی های بعمل آمده مسابقات نونهالان انتخابی شهرستان ملایر جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

با توجه به دستورات و مصوبات ستاد مدیریت کرونا و وضعیت قرمز شهرستان ملایر و ابلاغ مبنی برتعطیلی گروه های ورزشی پر خطر هیئت این اقدام هیئت کشتی همدان و ملایر جای تعجب و سوال دارد؟!

در پیک پنجم کرونا بیشترین نوع دلتا پلاس یا کرونایی هندی بیشتر شیوع پیدا کرده است و این ویروس جهش یافته گروه های سنی پایین و کودکان را بیشتر درگیر می کند و همین مسئله خود تعجب برگزاری چنین مسابقاتی را دو چندان می کند.

امید است مسئولین ورزشی استان و ملایر پاسخگوی چرایی برگزاری مسابقات اینچنینی آن هم در پیک پنجم کرونا باشند.

هر چند برخی مسابقات ورزشی در حال برگزاری است اما آیا می توان تضمینی داد که برای برگزاری این مسابقات تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و کسی از نونهالان درگیر این بیماری نمی‌شود؟

منتظر پاسخ مسئولین در این باره هستیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122537
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نونهالان ملایر در پیک پنجم کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.