• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

برگزاری مراسم ترحیم بصورت مجازی/ هزینه برای اموات، صرف کمک مومنانه شود

  • کد خبر : 60504
  • 01 اردیبهشت 1399 - 8:29
برگزاری مراسم ترحیم بصورت مجازی/ هزینه برای اموات، صرف کمک مومنانه شود

احمد گلپریان گفت: با ایجاد پیج اینستاگرامی Tarhim_ir خانواده اموات که عزیز خود را از دادند می توانند مراسم ترحیم و قرآن خوانی مجازی برگزار کنند. احمد گلپریان، مسئول بسیج مداحان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مراسم ها از جمله مجالس […]

احمد گلپریان گفت: با ایجاد پیج اینستاگرامی Tarhim_ir خانواده اموات که عزیز خود را از دادند می توانند مراسم ترحیم و قرآن خوانی مجازی برگزار کنند.

احمد گلپریان، مسئول بسیج مداحان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مراسم ها از جمله مجالس ختم و فاتحه خوانی تصمیم برآن شد تا پیج اینستاگرامی Tarhim_ir را ایجاد کنیم، گفت: با توجه به اینکه خانواده اموات بعد از فوت نزدیکان خود از نظر روحی آرامش ندارند ما در صدد ایجاد فضایی برای برگزاری مراسم قرآن خوانی و ختم قرآن شدیم تا بتوانیم به این خانواده ها آرامش را هدیه کنیم.

گلپریان با اشاره به اینکه استارت این کار پس از شهادت جانباز سرافراز شهید سلگی زده شد، افزود: صحبتی با چند مداح صورت گرفت و قرار شد با موافقت آنها در منزل متوفی حضور یابند و از طریق پیج اینستاگرام مجلس فاتحه خوانی برگزار شود.

وی با تاکید براینکه خانواده اموات کرونایی نیز می توانند از این طرح استفاده کنند، خاطر نشان کرد: مداح ها مراسم مجازی این اموات کرونایی را در مسجد برگزار می کنند و دیگر به خانه متوفی نمی روند.

مسئول بسیج مداحان استان همدان با اشاره به طرح کمک مومنانه گفت: در راستای انجام این طرح به خانواده اموات پیشنهاد داده می شود هزینه هایی که قرار بود برای اموات صرف کنند را به صورت اختیاری به شماره حساب مربوط به طرح کمک مومنانه واریز کنند و ما به اسم متوفی، سبد غذایی آماده تهیه و به خانواده های نیازمند بدهیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60504
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم ترحیم بصورت مجازی/ هزینه برای اموات، صرف کمک مومنانه شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.