• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ملایر از میدان امام حسین(ع) تا مسجدجامع/ لزوم برگزاری باشکوه مراسم روز ملی ملایر

  • کد خبر : 144307
  • 20 بهمن 1400 - 8:29
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ملایر از میدان امام حسین(ع) تا مسجدجامع/ لزوم برگزاری باشکوه مراسم روز ملی ملایر

حسین فارسی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از محل میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم می شود. به گزارش عصر همدان؛ حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و آئین بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر با […]

حسین فارسی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از محل میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم می شود.

به گزارش عصر همدان؛ حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و آئین بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای روز ۲۲ بهمن در ملایر اظهار کرد: سلامت مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اصلی ترین اولویت در برگزاری برنامه های پیش رو در ملایر است.

وی با اشاره به قرارگیری ملایر در وضعیت نارنجی کرونایی افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد برگزار شده و فقط در شهرهای با وضعیت قرمز به صورت خودرویی برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری ملایر بیان کرد: روز ۲۱ بهمن به عنوان روز ملی ملایر در نظر گرفته شده است و در همین راستا مراسم بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر باید باشکوه خاص و در خور شان و جایگاه آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و ۱۲ شهید انقلاب این شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بیماری کرونا مراسم ها در ملایر با ظرفیت ۲۰ درصد برگزار می شود، افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۰:۳۰در مسجد جامع ملایر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فارسی با اشاره بهبرنامهریزی های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از محل میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم می شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان ملایر با حضور پرشور خود در تمامی عرصه‌ها ثابت کردند که همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی برای نمایش انسجام ملی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام است.

وی گفت: اداره ورزش وجوانان امسال برنامه ریزی خلاقانه ای برای برگزاری راهپیمایی انجام داده است که نیاز به همراهی و همکاری در برگزاری این برنامه است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144307
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ملایر از میدان امام حسین(ع) تا مسجدجامع/ لزوم برگزاری باشکوه مراسم روز ملی ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.