• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

برگزاری ختم قرآن برای خانواده‌های داغدیده کرونایی

  • کد خبر : 70064
  • 19 خرداد 1399 - 14:11
برگزاری ختم قرآن برای خانواده‌های داغدیده کرونایی

منیره ضحاکی با ابراز همدردی با خانواده هایی که دچار بیماری کرونا و از دست دادن عزیزی شدند، گفت: اجرای طرح مسجد مجازی عملی پسندیده بود که توسط طلاب صورت گرفت. مدیر حوزه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از اجرای طرح مسجد مجازی در این حوزه خبر داد و گفت: […]

منیره ضحاکی با ابراز همدردی با خانواده هایی که دچار بیماری کرونا و از دست دادن عزیزی شدند، گفت: اجرای طرح مسجد مجازی عملی پسندیده بود که توسط طلاب صورت گرفت.

مدیر حوزه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از اجرای طرح مسجد مجازی در این حوزه خبر داد و گفت: این طرح به همت معاونت فرهنگی مدرسه الراضیه جهت تسلای خاطر خانواده‌های داغدیده از کرونا اجرا شد‌.

وی در روایتی به فضائل تسلّی دادن به مؤمنان سوگوار اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هر که برادر مؤمن خود را در سوگى تسلّى دهد، خداوند عزّوجلّ در روز قیامت حلّه اى سبز رنگ و شادى آور بر او بپوشاند، بنابراین کار طلاب در تسلی بخشی به خانواد‌ه های داغدار کرونایی مصداق همین روایت است.

ضحاکی  با ابراز همدردی با خانواده هایی که دچار بیماری کرونا و از دست دادن عزیزی شدند، گفت: اجرای طرح مسجد مجازی عملی پسندیده بود که توسط طلاب صورت گرفت.

وی به انجام ختم کامل قرآن برای خانواده‌های داغدیده و مشارکت دادن آنان در این طرح تسکین خاطری برای آن عزیزان اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد همچنین اضافه کرد: مبالغی نیز در حین اجرای همین طرح به نیت خیرات از خانواده ها دریافت شد که این هزینه صرف امور خیریه و تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70064
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ختم قرآن برای خانواده‌های داغدیده کرونایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.