• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

بروز سویه جدید اومیکرون با سرایت‌پذیری بالا بین کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 175879
  • 01 بهمن 1401 - 23:21
بروز سویه جدید اومیکرون با سرایت‌پذیری بالا بین کودکان و نوجوانان

 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از شیوع سویه جدید اومیکرون با سرایت‌پذیری بالا هشدار داد و گفت: این ویروس برخلاف سویه‌های قبلی که بزرگسالان را درگیر می‌کرد، بیشتر گروه‌های سنی مانند کودکان و نوجوانان را هم درگیر می‌کند. دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ بااشاره به وضعیت و […]

 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از شیوع سویه جدید اومیکرون با سرایت‌پذیری بالا هشدار داد و گفت: این ویروس برخلاف سویه‌های قبلی که بزرگسالان را درگیر می‌کرد، بیشتر گروه‌های سنی مانند کودکان و نوجوانان را هم درگیر می‌کند.

دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ بااشاره به وضعیت و آمادگی دانشکده و واحدهای تابعه برای مقابله با سویه جدید اومیکرون، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای مواجهه احتمالی با پیک هشتم کرونا در بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی انجام شده است.

وی گفت: برخلاف سویه‌های قبلی که عمدتا” بزرگسالان را درگیر می‌کرد، در سویه جدید ممکن است شاهد ابتلای سایر گروه‌های سنی مانند کودکان و نوجوانان هم باشیم.
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تأکید و توصیه به تزریق دوز یادآور واکسن، افزود: مردم در مجامع و فضاهای سربسته حتما از ماسک استفاده کنند و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175879
  • دیدگاه‌ها برای بروز سویه جدید اومیکرون با سرایت‌پذیری بالا بین کودکان و نوجوانان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.