• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
4
فرماندار ملایر:

برهم‌زدن امنیت داخلی از راهبردهای اصلی دشمنان است

  • کد خبر : 199916
  • 16 مهر 1402 - 9:52
برهم‌زدن امنیت داخلی از راهبردهای اصلی دشمنان است
فرماندار ملایر گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمنان در سالهای اخیر برهم زدن امنیت داخلی است که این امر به وضوح در فتنه‌ها و اغتشاشات دیده می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ سلمان اسماعیلی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر هفته فراجا را فرصتی برای یادآوری خدمات حافظان امنیت دانست و اظهار کرد: امنیت یکی از اصلی ترین برکات انقلاب اسلامی است که نیروهای نظامی و انتظامی جان بر کف برای آن تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی دشمنان در سالهای اخیر برهم زدن امنیت داخلی است که این امر به وضح در فتنه‌ها و اغتششات دیده می‌شود.

فرماندار ملایر قاچاق پرحجم مشروبات الکلی و مواد مخدر، سازماندهی کانون‌های شورشی، مدیریت ارازل اوباش، قاچاق سلاح به داخل کشور را از نمونه اقدامات دشمن در راستای برهم زدن امنیت داخلی برشمرد و گفت: افق دشمن در ایجاد ناامنی مدل آمریکای لاتین است که نیروهای آنان در هر فضایی که فراهم می شود نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اقدامات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور در برابر نقشه‎های دشمنان تاکید کرد: در گوشه‌گوشه صحنه‌های کشور نیروهای انتظامی کشور حضور دارند و با فداکاری برای کشور امنیت آفرینی می‌کنند. اسماعیلی رهبران بزرگ‌، آرمان های بزرگ و دشمنی‌های بزرگ‌ را سه عامل بزرگی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز ایران به عنوان بازیگر بزرگ ‌بین‌المللی در منطقه‌ دانسته شده که این امر روزافزون است.

وی تاکید کرد: برای ثبات این بزرگی باید عوامل توسعه با تعمیم اشراف اطلاعاتی با بهره‌مندی از ابراز های روز آمد و تقویت شبکه های اطلاعاتی و هوشمند سازی اشراف اطلاعاتی را حتی فراسوی مرزها گسترش دهیم.

فرماندار ملایر تاکید کرد: نباید دچار غفلت اطلاعاتی شویم و اگر دستگاه اطلاعاتی ما خوب عمل کند می‌توانیم به اقدامات پیش‌دستانه رسیده و از حالت انفعالی به فعال برسیم.

وی حضور به هنگام و به موقع را یکی از عوامل مهم در ایجاد امنیت جامعه دانست و گفت: نیازمند این هستیم که روز به روز حضور عوامل انتظامی در صحنه های مختلف فراگیر شود و باید قانون شکنان و ارازل اوباش از ابهت نیروهای نظامی وحشت و احساس خطر کنند .

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199916
  • دیدگاه‌ها برای برهم‌زدن امنیت داخلی از راهبردهای اصلی دشمنان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.