• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:

برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی

  • کد خبر : 201620
  • 29 مهر 1402 - 10:26
برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی ۶۸ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

حمیدرضا سپهری‌نیا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در ملایر اظهار کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در دو بخش فرهنگی و ورزشی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته از ۲۶ مهرماه آغاز شده است، برگزاری مسابقات شطرنج قهرمان کشور در شهر سامن یکی از مهم‌ترین برنامه این هفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به برگزاری و افتتاح بازی بوم محلی و جشنواره آینه‌های محلی در ورزشگاه شهید تاجوک اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فوتسال یادواره شهدای ورزشکار و همایش ورزشی ایستگاه‌های صبحگاهی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی به صعود سراسری کوهپیمایی باشگاه‌های کوهنوردی شهرستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی به قله کوه گرمه اشاره کرد و گفت: حضور کلیه رؤسای هیئت‌های ورزشی در نمازجمعه، دیدار با فرماندار، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و غبارروبی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه فرهنگی این هفته است.

سپهری نیا گفت: برنامه کمک‌های مؤمنانه به بانوان سرپرست خانوار توسط یکی از سمن‌های فعال سطح شهرستان با مدیریت فهیمه خلجی در این هفته برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی استخرهای تحت‌نظر تربیت‌بدنی با تخفیف ۵۰ درصدی به علاقمندان خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این هفته مسابقات مختلف ورزشی ازجمله کشتی رده‌های پایه، دارت کارکنان دولت، مسابقات ژیمناستیک، مسابقات چهارجانبه بسکتبال، والیبال چندجانبه شهر زنگنه و مسابقات تیراندازی برگزار می‌شود.

وی به افتتاح و بازگشایی دو طرح در این هفته اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی در اسلام‌شهر آق‌گل به مناسبت این هفته افتتاح می‌شود.

سپهری نیا گفت: سالن ورزشی روستای کهکدان که پس از افتتاح و به دلیل مشکلات تعطیل بود پس از یک سال تعطیلی مجدداً بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201620
  • دیدگاه‌ها برای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.