• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

برخی افراد خود را پیشروتر از رهبر می دانند

  • کد خبر : 81295
  • 08 شهریور 1399 - 20:42
برخی افراد خود را پیشروتر از رهبر می دانند

محرم امسال با بیماری کرونا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است، اما محدودیت های کرونایی عزداری سرور و سالار شهیدان را تعطیل نکرده است. با بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پیروی از تبعیت از تصمیم ستاد ملی کرونا و برگزاری تک نفره مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی، حجت بر همه تمام […]

محرم امسال با بیماری کرونا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است، اما محدودیت های کرونایی عزداری سرور و سالار شهیدان را تعطیل نکرده است. با بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پیروی از تبعیت از تصمیم ستاد ملی کرونا و برگزاری تک نفره مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی، حجت بر همه تمام شد.

به گزارش عصر همدان، با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا حجت بر همه هیئتی ها تمام شد و همه خود را ملزم به تبعیت از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا دانستند.

ستاد ملی مبارزه با کرونا با ارائه شیوه نامه برگزاری مراسم عزاداری به هیئات مذهبی و توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم، برگزاری مراسم را منوط به رعایت شروط شیوه نامه کرد.

در شهرستان بهار نیز این شیوه نامه به همه هیئات مذهبی تشریح شد تا همگان چون قانون ملزم به رعایت آن شوند.

برگزاری دستجات سینه زنی و زنجیر زنی در اماکن غیر مسقف و یا دارای سقف بالای ۶ متر، ممنوعیت دسته گردانی و استفاده از طبل و سنج، عدم پخش نذورات در مراسم، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از مهمترین شروط برگزاری این شیوه نامه بود.

در شب های گذشته خوشبختانه اکثر هیئات از این شیوه نامه تبعیت کرده و طبق آن از دستورات پیروی کردند، اما در یکی دو شب گذشته دیده شد که برخی از هیئات خود را پیشروتر از رهبرمان دانسته و بر خلاف شیوه نامه ستاد ملی کرونا اقدام به دسته گردانی و استفاده از طبل و سنج در شهر کرده اند.

از افرادی که فریاد یا حسین سر می دهند و عشق حسین در سر دارند، انتظار تبعیت از ولایت و قانون کمترین خواسته است. چگونه می توان از حسین دم زد و مقابل ولی حسین و قانونش ایستاد؟

ما هنوز یادمان نرفته که حسین به قول نامردمان کوفی قدم به میدان جنگ گذاشت، همان کوفیانی که قول خود را فراموش کرده و گاه پیشروتر و گاه عقبتر از حسین حرکت کردند.

یادمان باشد خود را جلوتر از ولایت ندانیم و از ولایت عقب نمانیم. یادمان باشد کوفی نباشیم … رسم ولایت پذیری و حسینی بودن تبعیت از رهبر است … نکند یادمان برود؟

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81295
  • دیدگاه‌ها برای برخی افراد خود را پیشروتر از رهبر می دانند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.