• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

برخورد نیروی انتظامی با هنجار شکنان مورد حمایت همه ائمه جمعه کشور است

  • کد خبر : 11135
  • 01 مرداد 1398 - 12:26
برخورد نیروی انتظامی با هنجار شکنان مورد حمایت همه ائمه جمعه کشور است

نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: سخنان سردار اشتری مبنی بر اینکه با هنجارشکنان برخورد میکنند در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی بوده و مورد حمایت همه ی ائمه جمعه و فعالین فرهنگی کشور است. آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه […]

نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: سخنان سردار اشتری مبنی بر اینکه با هنجارشکنان برخورد میکنند در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی بوده و مورد حمایت همه ی ائمه جمعه و فعالین فرهنگی کشور است.

آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره بر سخنان اخیر سردار اشتری، فرمانده ناجا در جمع ائمه جمعه گفت: سخنان سردار اشتری مبنی بر اینکه با هنجارشکنان برخورد میکنند مورد حمایت همه ی ائمه جمعه و فعالین فرهنگی کشور هست.

وی، با تاکید براینکه برخورد هایی که تا کنون با برخی از ناهنجاری ها رخ داده در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی و قابل دفاع بوده و هست افزود: تصدیق فرمانده ناجا این بود که به قانون عمل میکنیم و مسئله رعایت قانون مورد حمایت همه ائمه جمعه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در بحث مقابله با ناهنجاری ها به صرف رفتار های سلبی که گاهی نیروی انتظامی دارد نمیشود اکتفا کرد یاد آور شد: ما علاوه بر این مسئله نیازمند فعالیت های ایجابی هستیم و باید قوی تر در عرصه کارهای فرهنگی ورود پیدا کرده و تبیین داشته باشیم.

وی، کار فرهنگی در جامعه و دفاع از ارزش هارا لازم دانست و گفت: نیروی انتظامی فقط در بخشی از کارها میتواند فعالیت کند و نمیشود از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم که همه ی فعالیت ها و تقابل با ناهنجاری ها را بر عهده بگیرد.

آیت الله شعبانی، با اشاره بر اینکه ارگان های فراوان دولتی و نهادهای فرهنگی زیادی در کشور داریم ادامه داد: همه ارگان ها و مراکز فرهنگی موظف هستند برای تقابل با ناهنجاری ها ورود پیدا کنند و اتفاقا عرصه فعالیت نهاد های فرهنگی و ارگان های حاکمیتی ما بیشتر از نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، در پایان با تاکید براینکه هماهنگی همه ارگان ها در کنار فعالیت های دیگر نیرو انتظامی لازم است افزود: نیروی انتظامی در برخی موارد با برخی مسائل میتواند برخورد کند در حالی که بقیه نهاد ها این چنین نیستند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11135
  • دیدگاه‌ها برای برخورد نیروی انتظامی با هنجار شکنان مورد حمایت همه ائمه جمعه کشور است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.