• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

برخورد قانونی با هر گونه افزایش قیمت

  • کد خبر : 33561
  • 04 آذر 1398 - 11:31
برخورد قانونی با هر گونه افزایش قیمت

معاون هماهنگی امور اقتصادیدر جلسه کمیسیون تنظیم بازار گفت: هیچگونه مجوز افزایش قیمت نداریم و با افزایش قیمت برخود قانونی خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ ظاهر پور مجاهد در کمیسیون تنظیم بازار استان افزود : هر جا روحیه بسیجی به کار گرفته شود تحرک ،تلاش و جدیت را به دنبال خواهد داشت و نتیجه […]

معاون هماهنگی امور اقتصادیدر جلسه کمیسیون تنظیم بازار گفت: هیچگونه مجوز افزایش قیمت نداریم و با افزایش قیمت برخود قانونی خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ ظاهر پور مجاهد در کمیسیون تنظیم بازار استان افزود : هر جا روحیه بسیجی به کار گرفته شود تحرک ،تلاش و جدیت را به دنبال خواهد داشت و نتیجه مثبت این نوع حرکت در سطح جامعه نمود پیدا می کند.

پور مجاهد خاطر نشان کرد : در طول یک هفته گذشته تلاش های ارزشمندی انجام شده است و هر جا سیاست های یکپارچه و همکاری وجود داشته باشد مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مبنای دولت عدم افزایش قیمت است اظهار داشت  : استان همدان در حوزه اجتماعی،امنیتی و تنظیم بازار آرامش خوبی داشته ایم که نتیجه تلاش  همه مدیریت ارشد استان است.

در ادامه معاون استاندارد تصریح کرد : با توجه به ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند (سامانه پایش سرویس مدارس)و تخصیص سهمیه ،افراد حق هیچگونه افزایش قیمت ندارند.

پور مجاهد با بیان اینکه اصناف ،بازاریان و معتمدین در اجرای طرح تنظیم بازار همکاری خیلی خوبی داشته اند خاطر نشان کرد : خود کنترلی در بازار توسط اصناف می تواند بازدارندگی بیشتری داشته باشد.

معاون استاندارد تاکید کرد : نظارت و بازرسی تاکسیرانی ادامه پیدا کند.

پور مجاهد گفت: نتیجه  کار و تلاش باید به افزایش رفاه و آسایش مردم و رفع مشکلات جامعه منجر گردد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33561
  • دیدگاه‌ها برای برخورد قانونی با هر گونه افزایش قیمت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.