• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

لزوم برخورد با حرمت‌شکنان ماه رمضان/ برخی صنوف در ماه رمضان تعطیل‌اند

  • کد خبر : 62251
  • 07 اردیبهشت 1399 - 10:50
لزوم برخورد با حرمت‌شکنان ماه رمضان/ برخی صنوف در ماه رمضان تعطیل‌اند

سرهنگ افشین یاری گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه ضیافت الله را رعایت نکرده و به تذکرات بی توجهی کنند، برخورد قانونی می‌کند. سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک حلول ماه ضیافت‌الله، بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: انتظار […]

سرهنگ افشین یاری گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه ضیافت الله را رعایت نکرده و به تذکرات بی توجهی کنند، برخورد قانونی می‌کند.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک حلول ماه ضیافت‌الله، بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: انتظار می رود که شهروندان برای تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم ادامه فعالیت برخی از صنوف و مشاغل که بایستی در طول ماه رمضان ارائه خدمات داشته باشند، تصریح کرد: با آغاز ماه میهمانی خدا، صنوف پذیرایی شامل رستوران‌ها، اغذیه و آب میوه فروشی ها از اذان صبح تا هنگام اذان مغرب تعطیل خواهند بود.

یاری ادامه داد: البته برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی بوده، برخی از اصناف با کسب مجوز و رعایت شئونات اسلامی به نحوی که تظاهر به روزه‌خواری در ملاعام نشود، اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی در خصوص نحوه فعالیت رستوران‌های بین راهی هم گفت: این دسته از واحدهای صنوفی نیز با معرفی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی، جهت رفاه حال مسافران با رعایت پوشش مناسب و دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای آنان مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با دعوت همگان به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و رعایت شأن و منزلت ماه مبارک رمضان، گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه ضیافت الله را رعایت نکرده و به تذکرات بی توجهی کنند، برخورد قانونی کرده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62251
  • دیدگاه‌ها برای لزوم برخورد با حرمت‌شکنان ماه رمضان/ برخی صنوف در ماه رمضان تعطیل‌اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.