• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

با اجماع کاندیداها موافقم

  • کد خبر : 38503
  • 01 دی 1398 - 9:42
با اجماع کاندیداها موافقم

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه تعداد زیاد کاندیداهای نمایندگی حوزه بهار و کبودراهنگ باعث سردرگمی و سخت شدن انتخاب برای مردم است گفت: اجماع یا ائتلاف کاندیداها باعث انتخاب راحت مردم می شود. به گزارش عصر همدان، ۶۲ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شده اند که پس از تائید صلاحیت ها خبرهای واصله از این حکایت […]

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه تعداد زیاد کاندیداهای نمایندگی حوزه بهار و کبودراهنگ باعث سردرگمی و سخت شدن انتخاب برای مردم است گفت: اجماع یا ائتلاف کاندیداها باعث انتخاب راحت مردم می شود.
به گزارش عصر همدان، ۶۲ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شده اند که پس از تائید صلاحیت ها خبرهای واصله از این حکایت دارد که ۳ نفر در این حوزه انصراف داده و در مرحله اول ۲ نفر از افراد صاحب نفوذ رد صلاحیت شده اند.
در صورت صحت این مطلب تعداد کاندیدای نمایندگی در حوزه بهار و کبودراهنگ به ۵۹ یا ۵۷ نفر خواهد رسید.
از طرفی در برخی محافل و مجامع صحبت هایی مبنی بر اجماع برخی کاندیداها به گوش می رسد که برخی آن را رد کرده و برخی با آن موافقند.
در این باره گفتگویی با امام جمعه شهرستان داشتیم و نظر وی را در این باره جویا شدیم.
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان بهار در خصوص تعداد زیاد کاندیداها گفت: اگر واقعا همه این افراد در پیشگاه خداوند حجت دارند و احساس می کنند که جایگاه نمایندگی مردم بهار و کبودراهنگ در این افراد معین شده ان شاءالله که در این مسیر موفق و پاینده باشند، اما این تعداد کار را برای انتخاب سخت می کند.
وی در خصوص اجماع برخی کاندیداها تاکید کرد: من نظر خاصی نسبت به گروه خاصی ندارم اما اگر می خواهند ائتلاف کنند یا اجماع کنند، من هم با آن موافقم و از آن استقبال می کنم.
امام جمعه شهرستان بهار گفت: عقلا نظرشان بر این است که اگر تعداد کمتر باشد مردم راحت تر انتخاب می کنند و به این جهت ائتلاف و اجماع کار مردم را در انتخاب راحت تر می کند.
انتهای پیام/ ک
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38503
  • دیدگاه‌ها برای با اجماع کاندیداها موافقم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.