• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

بانوان اسدآبادی با نوای «میر و علمدار نیامد» در سوگ سردار شهید سلیمانی گریستند

  • کد خبر : 41529
  • 16 دی 1398 - 14:00
بانوان اسدآبادی با نوای «میر و علمدار نیامد» در سوگ سردار شهید سلیمانی گریستند

هیأت بانوان مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک سید احمد شهر اسدآباد با برگزاری مراسم عزا با دختر و همسر شهید سلیمانی ابراز همدردی کردند. به گزارش عصر همدان، امروز چهارمین روز از عزای‌ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و از دل‌شکسته ملت ایران می‌گذرد و هنوز دل‌های عاشق، آرام نگرفته از داغ نبود […]

هیأت بانوان مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک سید احمد شهر اسدآباد با برگزاری مراسم عزا با دختر و همسر شهید سلیمانی ابراز همدردی کردند.

به گزارش عصر همدان، امروز چهارمین روز از عزای‌ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و از دل‌شکسته ملت ایران می‌گذرد و هنوز دل‌های عاشق، آرام نگرفته از داغ نبود بزرگ مرد شجاع و دلیری که همه را مدیون خود کرد و با کوله باری از عشق و شوق خالصانه شهادت بار سفر بست و به آسمان ها عروج کرد.

چهار روز از خبر شهادت فرمانده دل‌ها می‌گذرد و هنوز در باورها نمی‌گنجد، چگونه می توان پذیرفت که دیگر دفاعش، صدایش، شجاعتش و حتی نگاه های پر از عشقش نیست.

ایارن سراسر لباس عزا بر تن کرده و هر کجا و حتی شهرهای کوچک را که می نگری، تصویری از سردار دل‌هاست، صدایی از نوحه سرایی برای سردار دل‌ها طنین انداز است؛ این بار هیأتی از بانوان شهر اسدآباد در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک سید احمد گرد هم آمدند و با نوای «میر و علمدار نیامد» به یاد این سردار بزرگ اشک ریختند‌.

زنان و دختران عزادار اسدآبادی با کوهی از غم و اندوه با روشن کردن شمع و عزاداری، خود را در غم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شریک دانستند و با دختر و همسر این شهید همدردی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام خسروی از روحانیون شهرستان اسدآباد به موضوع جبهه مقاومت و ایثار و شهادت سردار سلیمانی پرداخت و از زنان و دختران این شهر خواست با رعایت حجاب خود در مقابل دشمن بایستند و از خون شهدا دفاع کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41529
  • دیدگاه‌ها برای بانوان اسدآبادی با نوای «میر و علمدار نیامد» در سوگ سردار شهید سلیمانی گریستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.