• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

بانوان از بسیاری جهات از آقایان جلوترند/بانوان از خانواده‌های شهدا دلجویی کنند

  • کد خبر : 27717
  • 30 مهر 1398 - 18:26
بانوان از بسیاری جهات از آقایان جلوترند/بانوان از خانواده‌های شهدا دلجویی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: بانوان از بسیاری جهات از آقایان جلوترند و نمونه آن حضورشان در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است. به گزارش عصر همدان؛ حمزه عبدوند بعدازظهر امروز در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت اسدآباد را زنان و بانوان […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: بانوان از بسیاری جهات از آقایان جلوترند و نمونه آن حضورشان در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش عصر همدان؛ حمزه عبدوند بعدازظهر امروز در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت اسدآباد را زنان و بانوان تشکیل می دهند، اظهار کرد: بانوان از بسیاری جهات از آقایان جلوترند، نمونه آن حضورشان در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۷۱ نفر اشتغال در سطح شهرستان اسدآباد ایجاد شده و البته ۴۳ درصد شاغلین این شهرستان در حوزه جهاد کشاورزی هستند که جمعیتی از آنان را زنان شکل می‌دهند و در کنار مردان مشغول به کارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه در ادارات اسدآباد به جایگاه زنان اهمیت زیادی داده شده است، افزود: سرکشی بانوان از خانواده معظم شهدا و جانبازان نیز باید در دستور کار بنیاد شهید باشد.

وی با تأکید بر عضویت اعضای کارگروه بانوان در کتابخانه های عمومی، گفت: این اعضا باید خود در کتابخانه عضو شوند و در زمینه کتابخوانی فرهنگ سازی کنند.

مسول کمیسیون امور بانوان شهرستان اسدآباد هم وجود پارک بانوان را مطالبه جدی بانوان و زنان این شهر خواند و اظهار کرد: متأسفانه این پروژه هنوز اجرایی نشده است.

طیبه نظری افزود: علی رغم اعتبارات صفر در حوزه بانوان فعالیت و عملکرد خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: وعده های چندین فرماندار اخیر به اعضای بانوان کارگروه در حد حرف باقی مانده است که نمونه آن تحقق اردوی تفریحی برای اعضای این کارگروه بود.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27717
  • دیدگاه‌ها برای بانوان از بسیاری جهات از آقایان جلوترند/بانوان از خانواده‌های شهدا دلجویی کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.