• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

بازسازی میدان میوه و تره بار همدان به زودی کلید می خورد

  • کد خبر : 104045
  • 28 بهمن 1399 - 13:23
بازسازی میدان میوه و تره بار همدان به زودی کلید می خورد

میدان میوه و تره بار همدان از نابه سامانی رنج می برد برهمین اساس ضروری است وضعیت میدان تره بارفعلی شهر همدان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تامین رفاه شهروندان هرچه سریع تر ساماندهی و مشکلات آن رفع شود. در همین خصوص طرح بازسازی این میدان از سوی شهر داری تهیه شده […]

میدان میوه و تره بار همدان از نابه سامانی رنج می برد برهمین اساس ضروری است وضعیت میدان تره بارفعلی شهر همدان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تامین رفاه شهروندان هرچه سریع تر ساماندهی و مشکلات آن رفع شود. در همین خصوص طرح بازسازی این میدان از سوی شهر داری تهیه شده است و در حال طی کردن مراحل تایید به سر می برد.

به گزارش عصر همدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار شهر همدان گفت: میدان بار همدان دارای قدمتی چندین ساله است که به رغم فعالیت موثر در گذشته، به مرور زمان دچار مشکل شده است. مشکلات ترافیکی، فرسودگی و نقص ایمنی از مسائلی است که میدان میوه و تره بار با آن در گیر است.

وی ادامه داد: برهمین اساس ضروری است وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی شهر همدان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تامین رفاه شهروندان هرچه سریع تر ساماندهی و مشکلات آن رفع شود.

محمدی با بیان اینکه احداث مرکز جدید عرضه میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است توضیح داد: اجرای کامل طرح و بهره برادری از آن ممکن است چند سالی طول بکشد.

فرماندار همدان تصریح کرد: به رغم تمام اقدامات موثری که در این زمینه صورت گرفته است باز وضعیت نا به سامانی را در میدان تره بار شاهد هستیم

وی با اشاره به تاکید دادستانی بر ساماندهی هر چه سریع تر میدان میوه و تره بار ادامه داد: طرحی که برای بازسازی این میدان در نظر گرفته شده از سوی شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک نیز تایید شده که بعد از این مراحل نوبت به گرفتن تاییدیه از شورای متناظر استان است.

محمدی با تاکید بر اینکه نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمد زا نیست و صرفا بهره مندی مردم از خدمات مطلوب هدف این طرح است افزود: همکاری هیات امنا و غرفه داران میدان میوه و تره بار برای اجرای این طرح بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی میدان بار باید ظرف یک هفته نسبت به خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب  اقدام کنند.

فرماندار همدان در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی مسئول، طرح سامان دهی میدان میوه و تره بار هر چه سریع تر و موفق تر انجام پذیرد.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104045
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی میدان میوه و تره بار همدان به زودی کلید می خورد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.