• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

بازدید مسئولان اسدآباد از کارگاه‌های تولیدی ماسک/ توزیع ۲۰ هزار پک بهداشتی بین نیازمندان

  • کد خبر : 58588
  • 18 فروردین 1399 - 14:04
بازدید مسئولان اسدآباد از کارگاه‌های تولیدی ماسک/ توزیع ۲۰ هزار پک بهداشتی بین نیازمندان

صبح امروز مسئولان شهرستان اسدآباد از جمله فرماندار و فرمانده سپاه از کارگاه تولیدی ماسک گروه‌های جهادی خواهران بازدید کردند. به گزارش عصر همدان؛ در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس، در سطح شهرستان اسدآباد سه کارگاه تولیدی ماسک به همت گروه‌های جهادی و بسیجیان ایجاد شد. در هر […]

صبح امروز مسئولان شهرستان اسدآباد از جمله فرماندار و فرمانده سپاه از کارگاه تولیدی ماسک گروه‌های جهادی خواهران بازدید کردند.

به گزارش عصر همدان؛ در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس، در سطح شهرستان اسدآباد سه کارگاه تولیدی ماسک به همت گروه‌های جهادی و بسیجیان ایجاد شد.

در هر یک از این کارگاه‌ها، خواهران بسیجی اقدام به تولید روزانه هزار ماسک می کنند که این امر با حمایت‌های سپاه، فرمانداری و بسیج سازندگی صورت می‌گیرد.

در راستای تقدیر از گروه های جهادی فرماندار اسدآباد به همراه فرمانده سپاه ناحیه این شهر از این کارگاه ها بازدید کردند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد ۶ واحد تولیدی ماسک وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد سه واحد با همت و حمایت سپاه و بسیج سازندگی ایجاد شده و خواهران بسیجی در این واحدها مشغول خدمت هستند.

وی تصریح کرد: از جمله این واحدها به همت گروه جهادی فنی حرفه ای خواهران و هیئت رزمندگان اسلام واحد خواهران ایجاد شده که روزانه به صورت میانگین در هر واحد هزار ماسک تولید می‌شود.

 

درویشی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در عرصه خدمت به سلامت جامعه، گفت: ماسک های تولید شده به واسطه گروه های جهادی بین افراد آسیب پذیر جامعه توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: سه واحد تولیدی نیز زیر مجموعه اداره صمت فعالیت می کند که در زمینه تولید لباس پزشکان و پرستاران و ماسک اقدام کرده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز از توزیع ۲۰ هزار پک بهداشتی بین نیازمندان خبرداد و گفت: این پک شامل ماسک و مواد ضد عفونی است که توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی در سطح شهر و روستا توزیع می شود.

سرهنگ امیدعلی الیاسی به آموزش ۶۰۰ نفر از بسیجیان در راستای کمک به کادر درمانی اسدآباد اشاره کرد و افزود: این امر نیز در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا انجام می شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58588
  • دیدگاه‌ها برای بازدید مسئولان اسدآباد از کارگاه‌های تولیدی ماسک/ توزیع ۲۰ هزار پک بهداشتی بین نیازمندان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.