• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

بازدید آیت الله طه محمدی از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهر همدان

  • کد خبر : 117408
  • 25 خرداد 1400 - 8:49
بازدید آیت الله طه محمدی از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهر همدان

آیت الله غیاث الدین طه محمدی از ستادهای انتخاباتی شهر همدان در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بازدید کرد. به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد های همه کاندیداها فعالان در ستاد ها را جهاد گر خطاب کردند و از زحماتشان تقدیر […]

آیت الله غیاث الدین طه محمدی از ستادهای انتخاباتی شهر همدان در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بازدید کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد های همه کاندیداها فعالان در ستاد ها را جهاد گر خطاب کردند و از زحماتشان تقدیر و تشکر نمود.

آیت الله طه محمدی در جمع مسئولان و فعالان ستادها بیان کرد: رای دادن وظیفه ی شرعی هر مسلمان است و با اشاره به آیه های آخر سوره ی نور تشریح کرد که هیچ مسلمانی در تعین سرنوش خود و جامعه نباید بی تفاوت باشد.

وی قدم اول را مشارکت پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق رای دانست و قدم دوم را انتخاب نامزدی که در کلام و رفتارش دین داری دیده می شود را توصیه نمود.

آیت الله طه محمدی خطاب به فعالان ستادها احترام به دیگر نامزدها و طرفدارانشان را خواستار شد.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) ملاک تشخیص و تائید صلاحیت نامزدها شورای محترم نگهبان می باشد و ما وظیفه داریم به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم و وی همچنین بعد از شمارش ارا و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب خویشتنداری و احترام به نظر مردم شریف ایران را متذکر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117408
  • دیدگاه‌ها برای بازدید آیت الله طه محمدی از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهر همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.