• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

بازتوانی معتادان متجاهر شهر همدان پیگیری شود/کاهش سن اعتیاد در کشور

  • کد خبر : 149510
  • 22 فروردین 1401 - 8:59
بازتوانی معتادان متجاهر شهر همدان پیگیری شود/کاهش سن اعتیاد در کشور

ضرغام احمدوند عنوان کرد: جمع آوری و نگهداری معتادان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ کافی نیست و برای کاهش آسیب های ناشی از آن، باید ضمن شناسایی دقیق جامعه هدف، طبق برنامه و تلاش در جهت بازتوانی معتادان متجاهر بیش ازپیش اقدام نمود. به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در […]

ضرغام احمدوند عنوان کرد: جمع آوری و نگهداری معتادان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ کافی نیست و برای کاهش آسیب های ناشی از آن، باید ضمن شناسایی دقیق جامعه هدف، طبق برنامه و تلاش در جهت بازتوانی معتادان متجاهر بیش ازپیش اقدام نمود.

به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان عنوان کرد: جمع آوری و نگهداری معتادان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ کافی نیست و برای کاهش آسیب های ناشی از آن، باید ضمن شناسایی دقیق جامعه هدف، طبق برنامه و تلاش در جهت بازتوانی معتادان متجاهر بیش ازپیش اقدام نمود.

احمدوند با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد در کشور افزود: اقدامات و برنامه های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد با طرح های مشخص برای دستگاه‌های اجرایی مشخص شود و بر اجرای آن نظارت شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان ضمن درخواست ورود نیروی انتظامی و جمع آوردی معتادین متجاهر عنوان کرد: با هم افزایی ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، شهرداری،بهزیستی و دیگر مراکز مرتبط، بهبودی و تغییر وضعیت این افراد را شاهد باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز از تخصیص اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی این شورا به بهزیستی در سال گذشته خبر داد و افزود: معاونت پیشگیری بهزیستی استان متناسب با جامعه هدف در راستای جذب اعتبارات مورد نیاز از مرکز پیگیر باشد.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149510
  • دیدگاه‌ها برای بازتوانی معتادان متجاهر شهر همدان پیگیری شود/کاهش سن اعتیاد در کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.