• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

این همه هیاهو و فراخوان برای هیچ!

  • کد خبر : 143441
  • 11 بهمن 1400 - 20:44
این همه هیاهو و فراخوان برای هیچ!

قریب دو هفته است که هیاهوی شورای خودخوانده ای به نام فرهنگیان ، تقریبا تمام گروههای فرهنگیان در فضای مجازی را پر کرده است. تبلیغات پرحجم و فریبنده با شعارهای ظاهرا صنفی و دروغ بزرگ مطالبه معیشت فرهنگیان ، با همراهی مطلق جریانات معاند و خارج نشین همراه شده است . به گزارش عصرهمدان؛ به […]

قریب دو هفته است که هیاهوی شورای خودخوانده ای به نام فرهنگیان ، تقریبا تمام گروههای فرهنگیان در فضای مجازی را پر کرده است. تبلیغات پرحجم و فریبنده با شعارهای ظاهرا صنفی و دروغ بزرگ مطالبه معیشت فرهنگیان ، با همراهی مطلق جریانات معاند و خارج نشین همراه شده است .

به گزارش عصرهمدان؛ به دلیل بی برنامه بودن، ناکارآمدی و تخلف های دولت قبل، معیشت کارکنان دولت وضع خوبی ندارد. یکی از وسیع ترین گروه های حقوق بگیر دولت، معلمان هستند که در شرایط نامساعد معیشتی ناشی از سوء مدیریت دولت قبل و تحریم ظالمانه هستند.

قریب دو هفته است که هیاهوی شورای خودخوانده ای به نام فرهنگیان ، تقریبا تمام گروههای فرهنگیان در فضای مجازی را پر کرده است.

تبلیغات پرحجم و فریبنده با شعارهای ظاهرا صنفی و دروغ بزرگ مطالبه معیشت فرهنگیان ، با همراهی مطلق جریانات معاند و خارج نشین همراه شده است .

از روز شنبه موضوع با تحصن و امتناع تعداد محدودی از شاغلین آموزش و پرورش از حضور در کلاس های درس رقم خورد.

انتشار تصاویر مختلف و حتی قدیمی و تکرار زیاد آن در گروههای مجازی از عمیق بودن عملیات روانی و پست پرده های این ماجرا خبر می داد .‌

روز یکشنبه نیز این تصاویر با حجم بسیار کمتر منتشر شدند و حجم تبلیغات بر روی تجمع روز دوشنبه در ادارات آموزش و پرورش متمرکز شد.

نهایتا امروز صبح، تعداد محدودی از فرهنگیان و بازنشستگان در اداره کل آموزش و پرورش جمع شده و شعار داده و رفتند . حال چند سوال مهم وجود دارد که امیدواریم آن دسته از معلمان حاضر در تجمع پاسخ دهند.

اول : تکلیف دانش آموزانی که در این وضعیت نابسامان افت تحصیلی ناشی ازکرونا برای پیگیری مطامع سیاسی این انجمن‌ها و کانونهای بدون مجوز سیاسی مدعی صنفی، در این چند روز رها شدند ، چیست؟!

دوم : معلمی رسالتی سنگین دارد، بارها از ایثار معلمان گفته و نوشته ایم ولی افراد حاضر در این تجمع ها بیشتر به فریب خوردگانی شبیه هستند که قربانی مطامع سیاسی گروه خاصی شده اند . کاش حداقل از خود سوال می کردند که این گروههای خاص در طول هشت سال گذشته کجا بوده اند؟!

سوم : واقعا دلیل عدم همراهی اکثریت مطلق فرهنگیان و بازنشستگان با این تجمع‌ها علیرغم تبلیغات فراوان مجازی و پیامکی ، چیست ؟! حضور دو یا سه صد نفر از جمعیت چند ده هزار نفری فرهنگیان و بازنشستگان نشان از عدم همراهی قاطبه معلمان زحمتکش با این جریان فریبکار را دارد.

و نهایتا از دولتمردان و نمایندگان مجلس می خواهیم در اسرع وقت برای سر و سامان دادن به معیشت کارکنان و حقوق بگیران دولت و رفع تبعیض در پرداخت ها اقدام نمایند.

همچنین برای احقاق حقوق و حریم شخصی نقض شده دانش آموزان و اعتراض به حق والدین توسط معدود نفرات شرکت کننده در این تجمع ها و تحصن ها نیز اقدام شود . برای شروع کار می توان از جابجایی مدیران ناکارآمد بر جای مانده از دولت قبل در ادارات آموزش و پرورش و مدارس شروع کرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=143441
  • دیدگاه‌ها برای این همه هیاهو و فراخوان برای هیچ! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.