• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد

  • کد خبر : 51702
  • 09 اسفند 1398 - 21:41
ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد

 منوچهر کرمی گفت: ایستگاه‌های آموزش همگانی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد این استان دایر شد. به گزارش عصر همدان؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اعلام خبر استقرار ایستگاه های آموزش همگانی پیشگیری از کرونا در مناطق پرتردد گفت: این ایستگاه ها با هدف بسیج اطلاع رسانی درباره کرونا […]

 منوچهر کرمی گفت: ایستگاه‌های آموزش همگانی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد این استان دایر شد.

به گزارش عصر همدان؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اعلام خبر استقرار ایستگاه های آموزش همگانی پیشگیری از کرونا در مناطق پرتردد گفت: این ایستگاه ها با هدف بسیج اطلاع رسانی درباره کرونا ویروس راه اندازی شده است.

وی افزود: مهمترین هدف کارشناسان حاضر در این ایستگاه ها آموزش مردم و پاسخ به سوال ها است.

کرمی اضافه کرد: در این ایستگاه ها علاوه بر پاسخ به سوال های شهروندان ، بروشورهای حاوی هشدارهای وزارت بهداشت درباره پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و نحوه جلوگیری از ابتلا به این ویروس در اماکن مختلف نیز پیش بینی شده که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان افزود: ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد شهر نظیر پیاده راه بوعلی و میدان اصلی شهر همدان دایر شده تا پاسخگوی سوالات اقشار مختلف مردم و رهگذران باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51702
  • دیدگاه‌ها برای ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.