• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

ایستادگی کشور در دوران جنگ تحمیلی مرهون غیرت مردم و رهبری امام خمینی(ره) بود

  • کد خبر : 84659
  • 29 شهریور 1399 - 17:07
ایستادگی کشور در دوران جنگ تحمیلی مرهون غیرت مردم و رهبری امام خمینی(ره) بود

‍ مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد برگزار گردید و درویشی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایستادگی کشور در دوران جنگ تحمیلی را مرهون غیرت و همت مردم و رهبری امام خمینی(ره) عنوان کرد. به گزارش عصر همدان، مجید درویشی فرماندار اسدآباد در مراسم […]

‍ مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد برگزار گردید و درویشی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایستادگی کشور در دوران جنگ تحمیلی را مرهون غیرت و همت مردم و رهبری امام خمینی(ره) عنوان کرد.

به گزارش عصر همدان، مجید درویشی فرماندار اسدآباد در مراسم معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور دلاور مردی‌هایی است که در سال ۱۳۵۷ همگی بسیج شدند و با تدابیر امام راحل توانستند در برابر دشمنان خارجی که قصد نابودی نظام جمهوری اسلامی را داشتند، با کمترین امکانات در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات ایستادگی کنند

وی افزود: وضعیت کنونی جامعه همانند دوران دفاع مقدس می‌باشد که با وجود شرایط سخت که در دوران دفاع مقدس بر کشور حاکم بود، با غیرت و همت مردم و رهبری‌های امام توانستیم ایستادگی کنیم. اما شرایط کنونی که جامعه به سبب وجود این ویروس ناشناخته، حتی از آن زمان نیز مشکل‌تر می‌باشد. اما مسئولین وزارت بهداشت و درمان و مدافعین سلامت، تمام توان خود را بدون خستگی برای خدمت رسانی به مردم به کار گذاشتند و خوشبختانه کشور اکنون در شرایط مساعدی درحال اداره می‌باشد.

درویشی تاکید کرد: ما در شهرستان اسدآباد نیز به تبع از مصوبات و دستورات ستاد ملی کرونا، شهرستان را به خوبی اداره کردیم.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: اینجانب از زحمات دکتر بهنام رضا مخصوصی که خدمات ارزنده‌ای را برای شهرستان به یادگار گذاشتند و نقطه اتکایی برای ما بودند و در روند مدیریت کروناویروس شهرستان، حقیقتاً خوش درخشیدند، نهایت تقدیر و تشکر را دارم. قطعاً مردم شهرستان، زحمات دکتر مخصوصی را فراموش نخواهند کرد و همچنین عرض خیر مقدم خدمت آقای دکتر صالحی را دارم که در این شرایط بحران که هر کسی تمایل به اتخاذ مسئولیت نیست، قبول زحمت کردند و امید است که بتوانند با حوصله، تدبیر و برنامه‌ریزی خوب، شهرستان را به سلامت، به مقصد برسانند.

در این مراسم ایرج صالحی به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی شهرستان معرفی و از زحمات بهنام رضا مخصوصی رئیس سابق این دانشکده تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84659
  • دیدگاه‌ها برای ایستادگی کشور در دوران جنگ تحمیلی مرهون غیرت مردم و رهبری امام خمینی(ره) بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.