• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
کارشناس مسائل سیاسی:

ایران ثابت کرد دست برتر را دارد

  • کد خبر : 214419
  • 26 فروردین 1403 - 14:26
ایران ثابت کرد دست برتر را دارد
عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله، به همه دشمنان ما در منطقه ثابت کرد که اگر ایران اراده کند، می‌تواند منطقه را به آتش بکشاند.

محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در رابطه با عملیات غرورآفرین شب گذشته به قلب رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: کاری که نظام جمهوری اسلامی انجام داد، بر اساس قوانین بین‌المللی بوده و دفاع مشروع بود.

وی افزود: چون صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ناجوانمردانه حمله کرده بودند، بنابراین انجام این عملیات حق ما بود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه در موشک باران دیشب سپاه پاسداران ایران که به قلب رژیم صهیونیستی انجام شد، تمام قدرت‌های برتر غربی که در راس آنها آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بودند، با تمام توانشان که در منطقه داشتند به کمک رژیم صهیونیستی آمده که پهبادها و موشک‌های ایرانی را خنثی کنند اما نتوانستند.

قاسمی تاکید کرد: به دنیا ثابت شد که گنبد آهنین که ادعایشان بر سیستم‌های پیچیده پدافندی آنجا بود، نتوانست مانع برخورد پهبادها و موشک‌های ایرانی باشد!

وی با اشاره به عملیات شب گذشته و قدرت‌نمایی کوچکی از عملیات پهبادی ایران ادامه داد: در این عملیات سیستم پدافندی دشمن، کاملاً شناسایی شد. بنابراین ما در عملیات‌های بعدی، قادر هستیم با حجم بیشتری از موشک‌ها و پهبادها، رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهیم.

این کارشناس سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: افسانه شکست‌ناپذیری ارتش ششمین قدرت دنیا، بعد از موشک‌‌باران سپاه پاسدارن واقعاً به افسانه تبدیل شد، امروز دیگر کسی برای این ادعا‌ها تره هم خُرد نمی‌کند.

قاسمی با بیان اینکه در این عملیات گروه‌های مقاومت بعنوان بازوهای نظامی ایران، توانمندی و هماهنگی خودشان را به دشمن نشان دادند، افزود: پیام این هماهنگی این است که ایران اگر اراده کند می‌تواند با بازوهای جبهه مقاومت، تمام پایگاه‌های دشمن را به آتش بکشاند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله، به همه دشمنان ما در منطقه ثابت کرد که اگر ایران اراده کند، می‌تواند منطقه را به آتش بکشاند.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: فعلاً در مرحله اول، مراکز نظامی دشمن را مورد هدف قرار دادیم، پیام این عملیات باشکوه، نقطه‌‌زنی دقیق موشک‌های سپاه پاسداران ایران بود که قادر است بعد از چند هزار کیلومتر دقیقاً به همان نقطه‌ای که می‌خواهد اصابت کند.

قاسمی تاکید کرد: نکته بعدی این عملیات این بود که از طرف ستاد کل نیروهای مسلح ایران به تمام کشورهای عربی پیام داده شد که اگر از پایگاه آنها علیه ایران استفاده شود موشک باران می‌شوند و آنها نیز این خطر را جدی گرفتند.

وی با اشاره نادیده گرفته شدن خواهش آمریکا از طرف ایران، عنوان کرد: این عملیات، نمایش بخش کوچکی از قدرت نظامی کشور ما بود، دشمن این را بخوبی فهمید که ایران در شب گذشته فقط مانور نشان داد.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: رژیم صهیونیستی متوجه شد که اگر غلط اضافی دیگری بکند پاسخ ایران جدی‌تر، شکننده و پشیمان کننده است.

قاسمی در پایان بیان کرد: جوانان فلسطین و جبهه‌های مقاومت، جان تازه‌ای گرفته، قدرت مقابله حماس، یمن، حزب‌الله با این عملیات غرور آفرین، چند برابر شد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214419
  • دیدگاه‌ها برای ایران ثابت کرد دست برتر را دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.