• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

ایجاد چهار ردیف ملی در حوزه گردشگری

  • کد خبر : 5048
  • 18 خرداد 1398 - 8:05
ایجاد چهار ردیف ملی در حوزه گردشگری

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر ۱۶ ردیف ملی برای توسعه همدان تعریف وایجاد شده است که چهار ردیف ملی به حوزه گردشگری اختصاص یافته است.     به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی بابایی با اعلام این خبر گفت : در دو سال اخیر ۱۶ ردیف […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر ۱۶ ردیف ملی برای توسعه همدان تعریف وایجاد شده است که چهار ردیف ملی به حوزه گردشگری اختصاص یافته است.

 

 

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی بابایی با اعلام این خبر گفت : در دو سال اخیر ۱۶ ردیف ملی برای توسعه همدان تعریف و ایجاد شده است که چهار ردیف ملی به حوزه  گردشگری اختصاص یافته است که عبارتند از مسیر امامزاده محسن، مسیر  چیشین به ابرو،  جاده ملایر به  ارزانفود ،مسیر  سد اکباتان و جاده  قهاوند به اتوبان که تنها پروژه قهاوند ۶.۵ میلیارد اعتبار داشت که با پیگیری به ۱۹/۵ میلیارد تومان افزایش یافته است،

وی تاکید کرد؛با جلسات متعددی که با وزیر راه و شهرسازی ومعاونان ایشان داشتیم ،این ردیف های_ملی مصوب شده است ،که مقرر شده است در کوتاهترین بازه زمانی جهت اخذ ماده ۲۳ اقدام گردد و عملیات اجرایی آین پروژه های ملی با حضور استاندارد ،فرماندار و مدیران اجرایی آغاز شود.

نماینده مردم همدان اظهار امیدواری کرد که با آغاز عملیات اجرایی این پروژه بتوانیم با جذب اعتبارات پیش بینی شده در کوتاه ترین بازه زمانی از این پروژه ها که هریک نقش موثری را در توسعه همدان ایفا می کنند داشته باشیم.

حاجی بابایی با اشاره به موقعیت خاص همدان در منطقه گفت: باید از ظرفیت های ایجاد شده برای ایفای نقش منطقه ای همدان نهایت بهره برادری را داشته باشیم که این موضوع جز با برنامه ریزی و همسویی وانسجام مسئولین مدیران میسر نمی شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=5048
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد چهار ردیف ملی در حوزه گردشگری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.