• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

ایجاد پل‌ راهکار رفع ترافیک کوچه‌های منتهی به خیابان پاستور است

  • کد خبر : 33573
  • 11 آذر 1398 - 9:43
ایجاد پل‌ راهکار رفع ترافیک کوچه‌های منتهی به خیابان پاستور است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: مشکل ترافیک به ویژه در بلوار کاشانی، کوچه و خیابان‌های منتهی به خیابان پاستور با ایجاد پل زیرزمینی و یا هوایی رفع می‌شود؛ باید منتظر ماند و دید آیا میراث فرهنگی اجازه این کار را به شهردای خواهد داد؟ به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، با یک طرفه […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: مشکل ترافیک به ویژه در بلوار کاشانی، کوچه و خیابان‌های منتهی به خیابان پاستور با ایجاد پل زیرزمینی و یا هوایی رفع می‌شود؛ باید منتظر ماند و دید آیا میراث فرهنگی اجازه این کار را به شهردای خواهد داد؟

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، با یک طرفه شدن خیابان پاستور چندی است گزارشات مردمی و گلایه‌هایی از ساکنان کوچه‌های و خیابان‌های فرعی منتهی به این خیابان مبنی بر تردد و توقف خودروها در این محله‌ها دریافت می‌شود که ساکنان پیشنهاد می‌کنند حتی با نصب تابلو علائم در این کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی تا حدودی از بروز ترافیک و مشکلات پیشگیری می‌کند.

این موضوع با رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در میان گذاشته شد و در در خبری مجزا وی حل این مشکل را ورود پلیس راهنمایی و رانندگی، نصب علائم و به کارگیری یک مأمور در این منطقه دانست اما از تعامل پایین پلیس راهنمایی و رانندگی با شورا در موارد مختلف نیز گلایه کرد؛ به منظور پیگیری بیشتر و شنیدن صحبت‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در این خصوص گفتگویی با فکری انجام شد و پیشنهادات و راهکارهای رفع این مشکل را از وی جویا شدیم.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در این خصوص اظهار کرد: بعد از یک طرفه شدن خیابان پاستور، کوچه مدرسه پروین و دو گوران نیز یک طرفه شده و در بخشی از کوچه نیز تابلوی توقف ممنوع نصب شده است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به درخواست‌های شهروندان بررسی این منطقه باز هم در دستور کار قرار می‌گیرد تا معایب و نواقص احصا شود گفت: بعد از بررسی، موارد طرح شده در شورای آرام سازی ترافیک مطرح خواهد شد تا مشکل حل شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بیان کرد: روان‌سازی و آرام سازی ترافیک در سطح شهر مد نظر است و اکنون مشکل این است در برخی ساعات، تعداد ورودی‌ها بیشتر از ظرفیت معبر است اما گره ترافیکی و مشکل ترافیکی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه در سطح معابر همدان ترافیک روان بوده و قفل نیست افزود: ترافیک به ویژه در معابر پر تردد و در ساعات اوج ترافیک روان و در حال حرکت است و مشکل خاصی در تقاطع‌ها و معابر نداریم.

فکری با اشاره به ترافیک بلوار خواجه رشید در ساعات اوج تردد خودروها تصریح کرد: در صورتی که شهرداری در بحث گذرگاه‌های عابر پیاده از طریق ایجاد پل‌های زیرزمینی و یا پل‌های هوایی اقدام کند مشکل ترافیک در مسیرهای پر تردد رفع خواهد شد.

وی یکی از دلایل ترافیک‌های سنگین در مسیرهایی همچون بلوار خواجه رشید را عبور عابران پیاده به ویژه از خیابان پاستور به سمت فرمانداری دانست و ادامه داد: ایجاد پل زیرزمینی و یا پل هوایی به منظور رفع مشکل در این منطقه را مطرح کردیم و پیگیر هستیم اما باید منتظر ماند و دید آیا میراث فرهنگی به شهرداری اجازه این کار را خواهد داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان در ادامه با اشاره به مصوبات در خصوص طرح‌های ترافیکی از ابتدای سال خاطرنشان کرد: مصوبات بسیاری در این خصوص داشته‌ایم و اقدامات موثری نیز انجام شده است.

وی به ایجاد دور برگردان‌ها در بلوار آیت‌الله نجفی اشاره کرد و یادآور شد: از جمله اقدامات موثر عریض شدن این بلوار بود که مشکل ورودی غار علیصدر را نیز رفع کرد.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33573
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد پل‌ راهکار رفع ترافیک کوچه‌های منتهی به خیابان پاستور است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.