• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

اجرای برنامه “کاروان مقاومت” در ملایر/ نصب بنر روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 67451
  • 03 خرداد 1399 - 12:11
اجرای برنامه “کاروان مقاومت” در ملایر/ نصب بنر روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه “کاروان مقاومت” در ملایر اجرا می شود. سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تبریک فرا رسیدن سالروز عملیات الی بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: الی بیت المقدس یکی از عملیات های بزرگ دوران […]

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه “کاروان مقاومت” در ملایر اجرا می شود.

سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تبریک فرا رسیدن سالروز عملیات الی بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: الی بیت المقدس یکی از عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس است که دشمن حتی از نام آن نیز هراس دارد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری برنامه های گرامیداشت این روز محدود شد، تصریح کرد: امسال برنامه “کاروان مقاومت” برای گرامی داشت این روز برگزار می شود.

فرمانده سپاه ملایر گفت: این برنامه که به همت بسیجیان ملایری و با همکاری ادارات شهرستان برگزار می‌شود و در آن اعزام به دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر به نمایش در می آید.

وی حرکت نمادین اتوبوس اعزام به جبهه ها در خیابان های شهر ملایر را از برنامه های  کاروان مقاومت عنوان کرد و گفت: پخش نواهای حماسی دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این کاروان است.

حسینی بیان کرد: اجرای نمایش توسط بسیجیان هنرمند در پارک چمران ملایر و نورافشانی از دیگر برنامه هایی است که در این روز اجرا می شود.

وی گفت: در این برنامه سعی شده  کاروان مقاومت به عنوان نماد انقلاب نشان داده و در اتوبوسی که با این کاروان در شهر حرکت می کند تمامی اقشار جامعه حضور دارند.

فرمانده سپاه ملایر به نصب بنرهای روزشمارنابودی رژیم صهیونیستی در ملایر اشاره کرد و گفت: با توجه به سخن مقام معظم رهبری که مبنی بر اینکه “اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید” ۲۵ بنر چاپ و نصب شده است.

وی افزود: در این برنامه ها در  ۲۵ شماره به تدریج شاهد نابودی اسرائیل و شکل گیری کشور واحد فلسطینی هستیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67451
  • دیدگاه‌ها برای اجرای برنامه “کاروان مقاومت” در ملایر/ نصب بنر روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.