• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم در “اسدآباد”نخواهد بود

  • کد خبر : 21776
  • 31 شهریور 1398 - 8:40
اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم در “اسدآباد”نخواهد بود

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد گفت: باتوجه به جذب نیروی انسانی از سرباز معلمان، پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی در مدارس این شهرستان، از ابتدای مهرماه امسال هیچ کلاس و دانش آموزی بدون معلم نخواهد بود.   غلامرضا همایی‌لطیف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص کمبود معلم در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مشکل اسدآباد […]

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد گفت: باتوجه به جذب نیروی انسانی از سرباز معلمان، پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی در مدارس این شهرستان، از ابتدای مهرماه امسال هیچ کلاس و دانش آموزی بدون معلم نخواهد بود.

 

غلامرضا همایی‌لطیف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص کمبود معلم در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مشکل اسدآباد در زمینه نیروی انسانی برطرف شد و امیدواریم از آغاز سالتحصیلی جدید هیچ کلاس و دانش آموزی بدون معلم نخواهد ماند.

وی گفت: اسدآباد حتی یک ساعت کسری معلم در کلاس نداریم و نیروی های جدید هم تا بعدازظهر روز گذشته ساماندهی شدند.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد افزود: اقدام مبارکی رخ داد و پیس دبستانی ها، سرباز معلم ها، معلمان نهضت سواد آموزی، جذب آموزش و پرورش شده و درواقع حق التدریس شدند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان اسدآباد هزار و ۴۰۰ نیرو در سطح مدارس و آموزش‌وپرورش خدمت می‌کنند که این افراد شامل معلم، مدیر، خدمتکار هستند.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21776
  • دیدگاه‌ها برای اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم در “اسدآباد”نخواهد بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.