• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

اولین فرهنگ سرای شهدا در نهاوند افتتاح شد

  • کد خبر : 149004
  • 16 فروردین 1401 - 9:07
اولین فرهنگ سرای شهدا در نهاوند افتتاح شد

فرهنگسرای شهدای نهاوند واقع در گلزار شهدای باغ بهشت که توسط شهرداری احداث شده با حضور مسئولان افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، سلگی سرپرست فرمانداری، سردار حاج مهدی ظفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه شهرستان و […]

فرهنگسرای شهدای نهاوند واقع در گلزار شهدای باغ بهشت که توسط شهرداری احداث شده با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، سلگی سرپرست فرمانداری، سردار حاج مهدی ظفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه شهرستان و یوسفی نوید شهردار و جمعی از خانواده شهدا فرهنگ سرای شهدا در نهاوند افتتاح شد.

مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در این مراسم گفت: کارهای فرهنگی زمینه ساز رشد و پیشرفت آینده شهری است و با فرهنگ سازی درست می توانیم بسیاری از ناهنجاری ها را در به حداقل برسانیم.

وی اظهار داشت: احداث و ساخت اماکن فرهنگی به منظور محلی برای تجمع و آموزش های فرهنگی می تواند شرایط اولیه این مهم را فراهم کند.

شهردار نهاوند افزود: فرهنگسرای شهدا برای اولین بار با مساحتی در حدود ۱۱۰ متر در قطعه شهدای نهاوند احداث شد تا با فعالیت این فرهنگسرا زمینه را برای احداث دیگر فرهنگ سراها و اماکن آموزش فرهنگ شهروندی فراهم شود.

یوسفی نوید گفت: بنای پروژه های شهرداری را بر اساس فرهنگسازی و کارهای فرهنگی قرار داده ایم و پیوست فرهنگی را ضمیمه تمام پروژه ها قرار دادیم.

وی ادامه داد: احداث فرهنگسرای شهدا در قطعه شهدای باغ بهشت نهاوند می تواند الگوی فرهنگی برای جوانان و محلی برای انجام مراسمات دینی باشد و هرچه بتوانیم در ترویج فرهن ایثار و شهادت باید تلاش کنیم.

شهردار نهاوند در پایان با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، گفت: امیدواریم که با رونق گرفتن این فرهنگ سرا به نام شهدا بتوانیم قدمی کوچک در زنده نگه داشتن یاد شهدا برادریم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149004
  • دیدگاه‌ها برای اولین فرهنگ سرای شهدا در نهاوند افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.