• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

ثابت قدمی در ولایتمداری و مقاومت، رمز ماندگاری سردار دل ها/ محور مقاومت با خون پاک حاج قاسم، آبیاری و بیمه شد

  • کد خبر : 98678
  • 12 دی 1399 - 20:38
ثابت قدمی در ولایتمداری و مقاومت، رمز ماندگاری سردار دل ها/ محور مقاومت با خون پاک حاج قاسم، آبیاری و بیمه شد

اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ره) دارالجهاد همدان و با حضور آحاد مختلف مردم در عین رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید . در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله شعبانی امام جمعه ، حضرت آیت الله موسوی اصفهانی و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار […]

اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ره) دارالجهاد همدان و با حضور آحاد مختلف مردم در عین رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید . در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله شعبانی امام جمعه ، حضرت آیت الله موسوی اصفهانی و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

به گزارش عصر همدان، اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ره) دارالجهاد همدان و با حضور آحاد مختلف مردم در عین رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید . در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله شعبانی امام جمعه ، حضرت آیت الله موسوی اصفهانی و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان ملایر به تبیین ویژگی ها و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی پرداخت.

سخنران این مراسم ابعاد شخصیتی و ویژگی های شهید سلیمانی را در شش بخش برشمرد. جهاد مخلصانه ، عشق به شهادت ، شهید شاخص جهان اسلام ، سردار مقاومت ، افشاگر اسلام دروغین داعش و مواجهه با دشمن در خط مقدم نبرد از جمله این ویژگی ها بودند.

سخنران این مراسم در ویژگی جهاد مخلصانه اظهار داشت : به دلیل اینکه تمام فداکاری و ایثار و مقاومت او در پرتو نور اخلاص بود ،خداوند هم به کارش برکت داده بود و محبت او را در دل همگان قرار داده بود .حتی ژنرال آمریکایی با اذعان به دشمنی با او ، آرزوی دیدار با ایشان را بیان می کرد .

حجت الاسلام برقراری در خصوص ویژگی عشق به شهادت ، اظهار داشت : آنقدر عاشق شهادت و دلتنگ یاران شهیدش بود که وقتی به او گفته بودند که برای سایت جمهوری نامزد شوید ، پاسخ داده بودند که من نامزد گلوله و شهادتم و همانند اولیای الهی ذره ای از مرگ خوف و هراس نداشت و زمینه شهادت در ایشان هم فراهم شده بود چرا که شرط شهید شدن ، شهید بودن است .

امام جمعه ملایر در تبیین ویژگی سوم شهید سلیمانی ، ایشان را شهید جهان اسلام و حتی شهید دنیا برشمردند تا آنجا که حتی ممکن است به تعبیر سردار قاآنی در خود خاک آمریکا باشند کسانی که انتقام او را بگیرند . خون ایشان یک مکتب انسان ساز است و همه جا آمران و قاتلان او باید خوف و هراس داشته باشند که دست غیب الهی انتقام بگیرد .

سردار مقاومت ویژگی چهارم شهید سلیمانی بود که نهایتا با شهادت ،محور مقاومت را در منطقه شکل داد و بیمه کرد. بدون شک ، خاورمیانه جدید را حاج قاسم با محور مقاومت ایجاد کرد و تثبیت کرد. امروز منطقه ، منطقه مقاومت است و برای غاصبان و بیگانگان ناامن خواهد بود . امروز سیر قطع پای کسانی که دستشان به خون حاج قاسم آلوده است از منطقه شروع شده است .

افشای چهره واقعی اسلام قلابی داعش ویژگی پنجم حاج قاسم بود که سخنران این مراسم به بیان آن پرداخت . معرفی چهره اسلام ناب محمدی و اختلاف عمیق آن با اسلام آمریکایی که نماد منطقه ای آن اسلام داعش بود از ویژگی های شهید سلیمانی بود .

حجت الاسلام برقراری در بیان یکی از مهمترین ویژگی های سردار دلها ، ایشان را فردی توصیف کرد که اهل ضعف و تسلیم شدن نبود . سردار سلیمانی در خط مقدم مواجهه با دشمن بودند. نه قطعنامه و جام زهر را به امام و نه برجام را به رهبر معظم انقلاب تحمیل کردند. رمز پیروزی را مقاومت می دانستند بر این مسیر ثابت قدم ماندند

خطیب این برنامه در پایان ضمن اشاره به شش بار قسم شهید سلیمانی مبنی بر اینکه تنها شئون عاقبت به خیری، دفاع و تبعیت ازرهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است ، سخنان ماندگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام همدان در سال ۹۷ را از مصادیق صدق گفتار ایشان برشمردند . ما ملت شهادتیم ، ما ملت امام حسینیم و مرد میدان از کلیدواژه های آن سخنرانی بود که امروز زینت بخش سالگرد شهادت ایشان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98678
  • دیدگاه‌ها برای ثابت قدمی در ولایتمداری و مقاومت، رمز ماندگاری سردار دل ها/ محور مقاومت با خون پاک حاج قاسم، آبیاری و بیمه شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.