• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

اهدای درجه سر تیپ تمامی به ۱۳ شهید دارالجهاد همدان

  • کد خبر : 11489
  • 03 مرداد 1398 - 13:24
اهدای درجه سر تیپ تمامی به ۱۳ شهید دارالجهاد همدان

با دستور فرمانده معظم کل قوا و همزمان با سالروز عملیات مرصاد با اهدای درجه سرتیپ تمامی به ۱۳ شهید والا مقام همدانی موافقت شد. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، بدنبال رایزنی های انجام شده مجوز اهدای درجه سرتیپ تمامی به ۱۳ شهید همدانی با دستور فرمانده معظم کل قوا صادر شده است. گفتنی […]

با دستور فرمانده معظم کل قوا و همزمان با سالروز عملیات مرصاد با اهدای درجه سرتیپ تمامی به ۱۳ شهید والا مقام همدانی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، بدنبال رایزنی های انجام شده مجوز اهدای درجه سرتیپ تمامی به ۱۳ شهید همدانی با دستور فرمانده معظم کل قوا صادر شده است.
گفتنی است اهدای درجه به این ۱۳ شهید والا مقام همزمان با برگزاری برنامه سالروز عملیارد مرصاد در باغ موزه همدان انجام خواهد شد.
اسامی و اطلاعات این شهدای عزیز به این شرح است
۱- سر تیپ تمام شهید تقی بهمنی فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ و در عملیات بازی دراز به شهادت رسیده است.
۲- سرتیپ تمام شهید علیرضا حاجی بابایی فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۲۴ تیر سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.
۳- سرتیپ تمام شهید حبیب الله مظاهری فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۲۴ تیر سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.
۴- سر تیپ تمام شهید حسن صوفی قائم مقام لشگر ویژه حضرت حجت (عج) بوده است که در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۶۳ و در عملیات بدر به شهادت رسیده است.
۵- سر تیپ تمام شهید حسن ترک فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۲ اسفند سال ۱۳۶۴ و در عملیات والفجر در فاو به شهادت رسیده است.
۶- سر تیپ تمام شهید محسن عینعلی فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ و در عملیات پدافندی جزیره مجنون به شهادت رسیده است.
۷- سر تیپ تمام شهید رضا شکری پور فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۵ و در عملیات پدافندی جزیره مجنون به شهادت رسیده است.
۸- سر تیپ تمام شهید حسین علی نوری فرمانده اطلاعات عملیات لشگر ویژه شهدا بوده است که در تاریخ ۱۳ دی سال ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای ۵ شلمچه به شهادت رسیده است.
۹- سر تیپ تمام شهید ناصر قاسمی فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۱ بهمن سال ۱۳۶۵ و در عملیات فتح المبین به شهادت رسیده است.
۱۰- سر تیپ تمام شهید حاج ستار ابراهیمی فرمانده محور عملیاتی لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای ۵ شلمچه به شهادت رسیده است.
۱۱- سر تیپ تمام شهید علی چیت سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۴ آذر سال ۱۳۶۶ و در عملیات شناسایی ماووت به شهادت رسیده است.
۱۲- سر تیپ تمام شهید حسن تاجوک فرمانده تیپ کربلا از لشگر ۳۲ بوده است که در تاریخ ۱ تیر سال ۱۳۶۷ و در عملیات پدافندی ماووت به شهادت رسیده است.
۱۳- سر تیپ تمام شهید سعید اسلامیان جانشین مدیریت سازمان معاونت عملیات کل سپاه بوده است که در تاریخ ۱۷ دی سال ۱۳۶۷ و در حین ماموریت در منطقه جنگی به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11489
  • دیدگاه‌ها برای اهدای درجه سر تیپ تمامی به ۱۳ شهید دارالجهاد همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.