• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
0

انسجام ملت در میدان دشمن را ناامید و فتنه ها را خاموش کرد

  • کد خبر : 173799
  • 08 دی 1401 - 17:27
انسجام ملت در میدان دشمن را ناامید و فتنه ها را خاموش کرد

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه دشمن در فتنه سال ۸۸ به دنبال آن بود که انقلاب را با شکست و محور و خیمه و ستون آن را که ولایت فقیه است، از میان برادرد که با انسجام مردم در میدان دشمن ناامید و فتنه ها خنثی شد. حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در […]

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه دشمن در فتنه سال ۸۸ به دنبال آن بود که انقلاب را با شکست و محور و خیمه و ستون آن را که ولایت فقیه است، از میان برادرد که با انسجام مردم در میدان دشمن ناامید و فتنه ها خنثی شد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و برپایه و خواست مردم بوده است، اظهار کرد: رأی که مردم به جمهوری اسلامی دادند، رأی حیرت انگیزی در دنیا بود.
وی گفت: صیانت و حفاظت از انقلاب هم مردم محور است و این مردم هستند که نگهبان انقلاب شان بوده و مقابل فتنه ها ایستاده اند.
امام جمعه اسدآباد فتنه سال ۸۸ را فتنه بزرگی خواند و افزود: در این فتنه دشمن به دنبال آن بود که انقلاب را با شکست مواجه کند، و محور و خیمه و ستون آن را که ولایت فقیه است، از میان ببرد که حفظ این انقلاب و ولایت به دوش مردم بود.
وی یادآور شد: الحمدالله مردم ثابت کردند که در دفاع از انقلاب کوتاه نمی آیند و امیدواریم که حضورشان در برنامه های ۹ دی امسال دشمنان را ناامید کند.
حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: حضور منسجم مردم در میدان دشمن را ناامید و فتنه ها را خنثی کند ، بنابراین لازم است در میدان باشیم.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173799
  • دیدگاه‌ها برای انسجام ملت در میدان دشمن را ناامید و فتنه ها را خاموش کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.