• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

انتقام خون شهید سلیمانی به زودی گرفته می شود/ شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار

  • کد خبر : 40665
  • 13 دی 1398 - 8:23
انتقام خون شهید سلیمانی به زودی گرفته می شود/ شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار

سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر اینکه به زودی ما انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم، گفت: شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار و خار چشم آنان بود. فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در گفتگو […]

سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر اینکه به زودی ما انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم، گفت: شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار و خار چشم آنان بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی بر همه آزادگان عالم به ویژه آقا امام زمان (عج) و رهبر عزیز انقلاب و مردم ولایتمدار ایران، گفت: از روزی نخستی که سردار سلیمانی خود را شناخت با آمریکای جنایتکار پنچه در پنجه انداخت تا جنایات آنان را رسوا سازد.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی با تمام وجود خود، در برابر دشمنان دین خدا که می رفت برای اسلام و مسلمین هر لحظه ایجاد مشکل کنند، سرافرازانه همچون کوهی استوار با شجاعتی تمام در برابر زیاده خواهی ها و خواسته شوم آنان می ایستاد.

شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار بود

سردار مجیدی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در کشورهای آزادیخواه به پشتوانه تفکر سردار سلیمانی، افزود: امروز شاهد هستیم آن موج بزرگی که شهید سلیمانی در جهان اسلام و دنیا علیه استکبار ایجاد کرد، زمینه ساز ایستادگی بسیج مردمی در برابر امریکای جنایتکار و حامیان کوردلش شده است.

وی تصریح کرد: به همین علت سردمداران کفر به دنبال ضربه زدن به سرداران رشید سپاه از جمله سردار شهید سلیمانی بودند تا به خیال خام خود جلوی روشنگری و بصیرت افزایی ملت های منطقه را بگیرند.

شهادت آرزوی ۴۰ ساله شهید سلیمانی

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه عنوان کرد: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی، پس از ۴۰ سال خدمت بی منت به اسلام و نظام بامداد امروز به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

وی همچنین تأکید کرد: به زودی ما انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40665
  • دیدگاه‌ها برای انتقام خون شهید سلیمانی به زودی گرفته می شود/ شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.