• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
استاندار همدان:

انتخاب فردی که منشاء خدمت باشد

  • کد خبر : 211763
  • 01 اسفند 1402 - 19:48
انتخاب فردی که منشاء خدمت باشد
استاندار همدان با تاکید بر اینکه افراد شایسته‌ای را انتخاب کنیم تا منشا‌ء خدمت و اثر برای مردم باشند، گفت: باید افراد اصلح و فرد شایسته را انتخاب کنیم، کسانی که از مشکلات مردم با خبر بوده و بتوانند مردم را از تنگناها خارج کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علیرضا قاسمی فرزاد، امروز عصر در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر با موضوع مشارکت افزایی در انتخابات، با عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان اظهار کرد: اساساً هنرمندان انسان‌هایی با ذوق و استعداد هستند و هرکس قابلیت هنرمند شدن را ندارد.

وی افزود: هنرمندان علاوه بر احساس لطیف از یک نبوغ و توانمندی خاصی برخوردار هستند، خداوند متعال همه انسان‌ها را با درک، شعور و با استعداد آفریده اما محیط خانواده، تربیت و فرهنگ به این نبوغ و استعدادها شکل می‌دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه فرهنگ ایرانی سابقه کهنی داشته و بستری را ایجاد کرده که فرهنگ ایرانی و اسلامی در آن رشد پیدا کند، خاطرنشان کرد: در بین ملتها و کشورها در طول قرون متمادی بعد از پیامبر و ائمه اطهار علیهماالسلام، در نوع بشر عادی در هیچ کشوری مانند ایران نبوغ هنری همچون سعدی، مولانا، حافظ و شعرای بسیار دیگری به خود ندیده است.

قاسمی ادامه داد: بررسی کنید ببینید تا ۵۰۰ سال پیش فرهنگ حاکم بر کشورهای اروپائی چه بوده و با چه سابقه و عنصر معنوی از آن اقتباس شده است.

وی همچنین بیان کرد: در مبانی علمی هم اگر دانشمندان بزرگی داریم همه آن‌ها بن مایه خود را از مبانی دینی و مذهبی گرفته‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه در یکپارچگی این تمدن بنیه معنوی بوده، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام پرچم قیام را بر علیه اسکتبار برافراشت و در واقع امام خمینی احیاگر فرهنگ دینی بود.

قاسمی فرزاد همچنین افزود: باورهای دینی به ما جهت و هویت داده و ما را به مسیر سالم و روبه رشد هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملت بزرگ با اتکاء به اساس و ذات فطرت و تعالیم دینی بوده، خاطرنشان کرد: بر همین اساس جوانان برومند ما با دستانی‌ خالی در مقابل دشمنان ایستادند.

استاندار همدان همچنین افزود: کشور ما در قلب شاهراه حیاتی دنیا بوده و به‌همین دلیل است که نظام استکباری به دنبال سلطه بر کشور ما بوده، اما قیام امام خمینی این خواب را برای آنها پریشان کرد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه امروز دشمنان تلاش می‌کنند که از راه فرهنگ وارد شده، بیان کرد: یکی از راه‌های آن استفاده از احساسات پاک و لطیف مردم ما با نشان دادن یک عکس و فیلم جعلی است.

وی با اشاره به فتنه سال گذشته که تعدادی از افراد را درگیر خود کرد، یادآور شد: دشمن تلاش می کند که بین ما و فرهنگ غنی و ریشه‌دار فاصله بیاندازد و از این طریق تمامیت ارضی کشور را دچار خدشه کند.

استاندار همدان با تاکید بر حضور قوی در صندوق‌های رای، عنوان کرد: دشمنان از راه افسرده و ناامید کردن ملت ما در صدد هستند که مشارکت در انتخابات را به حداقل برساند.

قاسمی فرزاد افزود: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه باعث جایگزینی نخبگان در هر چند سال یکبار می‌شود محاسنی همچون استمرار و استقلال تمامیت ارضی کشور برای آیندگان را هم دارد.

وی تصریح کرد: در این عرصه هر کسی بتواند هنرنمایی خود را بخوبی انجام دهد در صحنه می‌ماند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه افراد شایسته‌ای را انتخاب کنیم تا منشا‌ء خدمت و اثر برای مردم باشند، گفت: باید افراد اصلح و فرد شایسته را انتخاب کنیم، کسانی که از مشکلات مردم با خبر بوده و بتوانند مردم را از تنگناها خارج کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211763
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب فردی که منشاء خدمت باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.