• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

امنیت ارمغان نیروی انتظامی برای آحاد مردم است

  • کد خبر : 131875
  • 18 مهر 1400 - 9:04
امنیت ارمغان نیروی انتظامی برای آحاد مردم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و امنیت را برای همه مردم به ارمغان آورده است. به گزاش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر با تجلیل از اقدامات نیروی انتظامی اظهار کرد: به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی مردم از در پرتو آرامش و […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و امنیت را برای همه مردم به ارمغان آورده است.

به گزاش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر با تجلیل از اقدامات نیروی انتظامی اظهار کرد: به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی مردم از در پرتو آرامش و آسایش زندگی می‌کنند.

وی بابیان اینکه ارزش و جایگاه نیروی انتظامی به‌اندازه همت و مأموریت اوست، تأکید کرد: نیروی انتظامی دارای جایگاه رفیعی است چراکه جایگاه مأموریت او رفیع است
امام‌جمعه ملایر ایجاد امنیت، آرامش و آسایش را همراه باافتخار دانست و تصریح کرد: امنیت پدیده‌ای گران‌بهاست که نیروی انتظامی با تلاش‌های خود آن را به مردم هدیه می‌کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و امنیت را برای همه مردم به ارمغان آورده است و این برخلاف نیروی انتظامی پیش از انقلاب که امنیت را برای افراد خاص در نظر می‌گرفتند و محرومین از امنیت محروم بودند.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: به برکت انقلاب اسلامی امنیت پدیده‌ای از جانب نیروی انتظامی برای همه مردم است، این نیرو افتخار می‌کند که به این حدیث جامعه عمل پوشانده است.

وی اقتدار را از ویژگی‌های اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: این نیرو باقدرت در مقابل اخلالگران، مفسدین، مخلین در نظم عمومی و خلاف‌کاران می‌ایستد و اجازه فعالیت به آنان نمی‌دهد.

امام‌جمعه ملایر مقابله با ناامنی‌های فرهنگی از دیگر وظایف نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: در پارک‌های ملایر گروه‌های مختلط با عنوان ورزش‌های صبحگاهی ناامنی فرهنگی ایجاد می‌کنند که باید با آنان مقابله شود و وقتی ملایر دارای پارک بانوان است این اقدامات توجیهی ندارد و مسئولین فرهنگی باید توجه داشته و فکری به آن داشته باشند.

وی بیا کرد: اقتدار نیروی انتظامی برای این است که گناهکاران، مجرمین و مفسدین که برای به خطر انداختن نظم عمومی اقدام می‌کنند توان فعالیت نداشته باشند.

محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر نیز در این آیین اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با توجه به فرامین و شعارهایی که توسط رهبری در ابتدای سال عنوان کرده‌اند با برنامه‌ریزی دقیق و با هدف‌گذاری اقدامات خود را تدوین و تشریح و اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بخش‌های مختلف توسط مأمورین نیروی انتظامی افزود: با تلاش‌های نیروی خدوم نیروی انتظامی پلیس کلانتر نمونه کشوری از ملایر انتخاب‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر بابیان اینکه پلیس اشراف کامل اطلاعاتی در بخش‌های ، مواد مخدر و اطلاعات دارد، تصریح کرد: یا اقدامات پلیس ملایر امنیت خوبی و پایداری در حوزه‌های مختلف مبارزه با اراذل، اوباش مبارزه با مواد مخدر و سایر بخش‌ها در شهرستان وجود دارد.

وی بابیان اینکه روز گذشته یک باند مواد مخدر در ملایر متلاشی شد، تصریح کرد: از این باند ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=131875
  • دیدگاه‌ها برای امنیت ارمغان نیروی انتظامی برای آحاد مردم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.