• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

امروز قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مردم است/ دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند

  • کد خبر : 48287
  • 21 بهمن 1398 - 14:19
امروز قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مردم است/ دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مردم است، گفت: دشمنان با تبلیغات به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند که البته فردا مردم نشان خواهند داد، هیچ چیز جلودار آنان برای حضور حماسی نیست. به گزارش عصر همدان، در آستانه چهلمین روز شهادت سیدالشهدای […]

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مردم است، گفت: دشمنان با تبلیغات به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند که البته فردا مردم نشان خواهند داد، هیچ چیز جلودار آنان برای حضور حماسی نیست.

به گزارش عصر همدان، در آستانه چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت و در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مردم شهرستان اسدآباد با حضور در مسجد جامع این شهر و نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع)، یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم با تسلیت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ره‌آورد خون همه شهدا و استقلال و آزادی از مهمترین این دستاوردهاست.

بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه تولید علم و دانش جز ۱۰ کشور اول دنیاست، افزود: امروز کشور در زمینه های مختلف علمی، دفاعی، تحقیقاتی، سلول بنیادین و قدرت بازدارندگی، حرف برای گفتن دارد.

وی با قیاس وضعیت جامعه در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در زمان طاغوت بیشتر جامعه زیر خط فقر بود و امروز مفتخر هستیم که ۹۸ درصد روستاهای ما حتی از خدمات عمرانی نیز بهره‌مند هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مکتب ما نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و چنین مکتبی شکست نمی خورد، گفت: این همان مکتبی است که سردار شهید حاج قاسم آن را دنبال می کرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن همیشه به دنبال این است که مردم را از ما مسئولان جدا کند، تصریح کرد: این مردم شهید پرور بعد از شهادت شهید قاسم سلیمانی، با حضور  در روز تشییع این سردار بزرگ، چنان سیلی به دشمن زدند که فراموش نشدنی است.

کامرانی صالح با بیان اینکه امروز قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مردم است، ادامه داد: دشمنان با تبلیغات به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند که البته فردا مردم نشان خواهند داد، هیچ چیز جلودار آنان برای حضور حماسی نیست.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: تا کنون ۴۱ انتخاب در حوزه‌های مختلف برگزار شده است اما انتخاب ها باید براساس شاخصه ها باشد؛ اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد به خاطر انتخاب‌های خود ما است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به شاخصه های مدنظر نظر رهبر انقلاب در انتخاب افراد، یادآور شد: فردی که انتخاب می کنید نباید دنبال چپاول و رانت باشند و باید در این زمینه دقت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن برای باورهای دینی مردم برنامه داشته و دارد، اظهار کرد: امروز پیام شهدا این است که نباید گول ترفند و توطئه استکبار جهانی را خورد.

کامرانی صالح با تأکید بر اینکه دشمن تا کنون در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده است، گفت: امروز پیام محور مقاومت این است که ما آگاه باشیم و مکتبی که در حوزه این جبهه ایجاد شده را به فراموشی نسپاریم.

وی با اشاره به عملیات‌های روانی دشمن در حوزه انتخابات، بیان کرد: امروز متوجه شدیم که قدرت ما قدرت شهداست و باید زمینه ساز ظهور باشیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48287
  • دیدگاه‌ها برای امروز قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مردم است/ دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.