• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

امام (ره) برای ایستادگی در برابر دشمن دستور تشکیل بسیج را صادر کرد

  • کد خبر : 33204
  • 02 آذر 1398 - 13:29
امام (ره) برای ایستادگی در برابر دشمن دستور تشکیل بسیج را صادر کرد

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: امام (ره) برای ایستادگی در برابر دشمن دستور تشکیل بسیج را صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در آیین افتتاحیه «نمایشگاه دستاوردهای بسیج» در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی با حضور مدیران استانی اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به […]

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: امام (ره) برای ایستادگی در برابر دشمن دستور تشکیل بسیج را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در آیین افتتاحیه «نمایشگاه دستاوردهای بسیج» در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی با حضور مدیران استانی اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به ۴۰ سالگی بسیج برگزار شد که در  این نمایشگاه دستاوردهای بسیج برای ارائه به نسل جدید به نمایش گذشاته شده است.

وی افزود: ماهیت بسیج زمانی اتفاق افتاد که انقلاب پیروز شد و امام به این نتیجه رسید که باید مجموعه انقلابی بتواند مردم را در زمان‌های مختلف بسیج کند لذا بسیج را ایجاد کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با بیان اینکه امام در صدد بود در برابر تهدیدات بسیج بتواند نقش داشته باشد عنوان کرد: امام در کنار ساختارهای دولتی دیگر، نهادهای دیگری را هم راه اندازی کرد.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا ساختار های موجود نمی‌توانست کارها را پیش ببرد بیان کرد: امام دنبال چه چیزی بود که اینها را ایجاد کرد؛ خداوند عنایت کرد و ایجاد نهاد های دیگری را برای پیشبرد اهداف انقلاب در ذهن امام انداخت.

سردار مجیدی افزود: امام برای ایستادگی در برابر دشمن دستور تشکیل بسیج را صادر کرد.

برکات بسیج در طول این ۴۰ سال زیاد بوده است

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه برخی از دستاورد های بسیج که امام تأسیس کرد را نگاه می کنیم گفت: برکات بسیج در طول این ۴۰ سال زیاد بوده است.

سردار مجیدی با اشاره به روزهای آغازین تشکیل بسیج تصریح کرد: همان روزهای اول که پایگاه های مقاومت ایجاد شد در هر نقطه ای از کشور که احساس خطر می شد بسیجیان آنجا حاضر بودند.

وی یادآور شد: بسیج در دیگر حوزه ها نظیر امنیتی، سازندگی، رفاه حال مردم و راه اندازی شد و کار ها را انجام دادند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: در طول دوران دفاع مقدس ۹۲ هزار شهید بسیجی داریم و در استان همدان نیز ۳ هزار بسیجی شهید داریم که نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با صداقت و عزم والایی جلو آمدند و در حوزه سازندگی و علم و فناوری هم بسیجیان را مشاهده می کنیم.

سردار مجیدی در پایان با اشاره به حوادث و اغتشاشات پیش آمده اخیر در کشور عنوان کرد: نقش بسیج را هم طی این چند روز در اغتشاشات دیدیم.

مصطفی آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه تفکر بسیجی در خودش ایثار صداقت، فداکاری و… را دارد گفت: رمز رستگاری مدیران ما حمایت و اجرای تفکر بسیجی و تفکر امام است.

وی افزود: اگر امام بسیج را ابداع و تشکیل نمی‌دادند و تفکر بسیجی در جامعه ایجاد نمی شد این راه پر فراز و نشیب را با موفقیت نمی‌توانستیم ادامه دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد همدان ادامه داد: در حوادث و اغتشاشات اخیر که پیش آمد در همدان توانستیم توطئه ها را نقش برآب کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در جلوگیری از اغتشاشات اخیر گفت: با همراهی بسیجیان استان همدان توانستیم این حوادث را مدیریت کنیم.

آزاد بخت تاکید کرد: استان دارالمومنین و دارالمجاهدین هستیم و بنده و آقای استاندارد افتخار می‌کنیم که عضو پایگاه مقاومت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ماست که اگر موفقیتی بوده مدیون تفکر بسیجی هستیم و باید راه شهدا و امام را ادام دهیم.

گفتنی است در پایان افتتاحیه این نمایشگاه از خدمات و رشادت‌های سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33204
  • دیدگاه‌ها برای امام (ره) برای ایستادگی در برابر دشمن دستور تشکیل بسیج را صادر کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.