• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

امام خمینی (ره)اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد

  • کد خبر : 4833
  • 14 خرداد 1398 - 13:32
امام خمینی (ره)اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت علمی، استکبارستیز و احیاء کننده اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا بود گفت: یکی از خصوصیات این اسلام استکبارستیزی و در برابر زورگویان ایستادن است.   آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان، با […]

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت علمی، استکبارستیز و احیاء کننده اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا بود گفت: یکی از خصوصیات این اسلام استکبارستیزی و در برابر زورگویان ایستادن است.

 

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: شخصیت این مرد بزرگ یک شخصیت نه تنها کشوری ومنطقه ای بلکه به لطف الهی شخصیت جهانی است.

 

وی ادامه داد: که این مرد بزرگ با جهاد نفس اولا به خودسازی  خود پرداختند و سپس هم از اسل ۱۳۴۲وارد مبارزه شدند و توانستند اسلام را به دنیا معرفی کنند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اسلامی که امام خمینی (ره) به دنیا معرفی کرد آن اسلامی است که قرآن و اهل بیت معرف آن هستند و اسلام آمریکایی و انگلیسی نمی باشد که یکی از خصوصیات این اسلام استکبارستیزی و در برابر زورگویان ایستادن  است که هشت سال دفاع مقدس یکی از این استقامت ها بود.

 

وی با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس که در زمان حکومت امام خمینی (ره) به ما تحمیل کردند توانست این مملکت را بیمه کند افزود: یعنی دیگر دشمنان اسلام اجازه فکر تجاوز نظامی به خودشان نمیدهند و لذا الان هم مستکبرین بخاطر استقامت ملت مسئله حمله نظامی را منتفی میدانند.

 

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار کرد: بعد از امام راحل هم مقام معظم رهبری این انقلاب را  همانند ایشان پیش بردند و آن استکبار ستیزی، استقامت و پایبندی سبب شده است که نه تنها این انقلاب در ایران محکم تر هم بماند، بلکه در منطقه هم حرف اول را ایران اسلامی، مقام رهبری و جبهه مقاومت می زند .

 

وی با بیان اینکه ما توانستیم با آن اتحاد و سیاست گذاری های مقام معظم رهبری داعشی ها را از منطقه دور کنیم افزود: که به لطف خدا امروز این انقلاب به برکت خون شهدا،  رهبری حضرت امام و وفاداری مردم که ۴۰ سال انقلاب و امام را تنها نگذاشتند و تا ظهور حضرت بقیه الله ادامه دارد تا پرچم به دست پرچ دار برسد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: مردم باید از این تجربه موفق استفاده کامل کنند و همینطور که تا به حال استقامت کردند و این بار به منزل رسیده از این به بعد هم مطیع مقام معظم رهبری این مشکلات اقتصادی و سیاسی هم مثل مشکل جنگ و مشکلات دیگر حل خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=4833
  • دیدگاه‌ها برای امام خمینی (ره)اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.