• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

اقدام عجیب آموزش و پرورش در جمع آوری هزینه بیمه دانش آموزانی که دیگر به مدرسه نمی روند!

  • کد خبر : 91404
  • 17 آبان 1399 - 8:49
اقدام عجیب آموزش و پرورش در جمع آوری هزینه بیمه دانش آموزانی که دیگر به مدرسه نمی روند!

پیرو پیام های مردمی، والدین در مطالباتی اعتراضی اعلام کردند تمام کلاسها مجازی است و با شیوع روز به روز کرونا امکان بازگشایی آنها تقریبا تا آخر سال ممکن نیست؛ در این شرایط خانواده ها سعی کردند با آموزش مجازی کنار بیایند، اما در اقدامی جالب مدیر یکی از مدارس بعد از گذشت دو ماه […]

پیرو پیام های مردمی، والدین در مطالباتی اعتراضی اعلام کردند تمام کلاسها مجازی است و با شیوع روز به روز کرونا امکان بازگشایی آنها تقریبا تا آخر سال ممکن نیست؛ در این شرایط خانواده ها سعی کردند با آموزش مجازی کنار بیایند، اما در اقدامی جالب مدیر یکی از مدارس بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیلی در گروه های مجازی اقدام به جمع آوری بیمه دانش آموزی می کند.

به گزارش عصر همدان، با وجود شیوع ویروس کرونا در سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش برای حفظ سلامت دانش آموزان کلاس ها را به صورت مجازی تقریبا در همه مقاطع برگزار می کند و در این میان عده ای نمی توانند از گوشی و تبلت استفاده کنند و عده ای اصلاً گوشی و تبلت ندارند.

از طرفی نه تنها دانش آموزان و خانواده ها با کمبود وسایل تکنولوژی مواجه اند، بلکه مربیان نیز هر کدام توانایی استفاده از گوشی را تا حدی دارند و آموزش پرورش هم آنها را به حال خود رها کرده است.

در این میان، پیرو پیام های مردمی، والدین در مطالباتی اعتراضی اعلام کردند تمام کلاسها مجازی است و با شیوع روز به روز کرونا امکان بازگشایی آنها تقریبا تا آخر سال ممکن نیست؛ در این شرایط خانواده ها سعی کردند با آموزش مجازی کنار بیایند، اما در اقدامی جالب مدیر یکی از مدارس بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیلی در گروه های مجازی اقدام به جمع آوری بیمه دانش آموزی می کند.

یکی از والدین دانش آموزان گفت: اول سال پول کتاب و شهریه را پرداخت کردیم اما هنوز زمانی نگذشته اعلام شده پول بیمه واریز کنید.

این مادر همدان اظهار داشت: بیمه برای زمانی است که فرزندان ما حضوری در مدارس حضور دارند و در زنگ های ورزش و غیره ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند، اما امسال که اصلاً بچه ها در مدارس حضور ندارند گرفتن بیمه ضروری به نظر نمی رسد.

در همین زمینه محمد پورداوود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: گرفتن پول کتاب و بیمه قانونی است و همه مدارس موظف به پرداخت آن هستند.

وی افزود: درست است که کلاسها مجازی است اما شرایط تا آخر سال تحصیلی مشخص نیست و شاید حضوری برگزار شوند.

پورداوود ادامه داد: گرفتن بیمه قانونی است که از وزارتخانه برای تمام استانها ابلاغ شده و دست مدیر کل استان و مسئولین نیست چون اگر دانش آموزی بیمه نداشته باشد و فردا حادثه ای برای او پیش بیاید کسی نمی تواند پاسخگو باشد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: اگر دانش آموزی شهریه با وسایل مورد نیازی چون کفش و لباس نداشته باشد همکاری کرده و مشکلاتش را برطرف می کنیم اما والدین باید بدانند بیمه برای فرزندان آنها الزامی است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91404
  • دیدگاه‌ها برای اقدام عجیب آموزش و پرورش در جمع آوری هزینه بیمه دانش آموزانی که دیگر به مدرسه نمی روند! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.